Σε δύο εβδομάδες από σήμερα η Lexus θα παρουσιάσει το UX,το νέο της entry-level crossover, που θα βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα. Το μοντέλο θα αποτελεί έμπνευση από το πρωτότυπο UX που παρουσίασε η εταιρία στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2016 και θα έχει μέγεθος λίγο μικρότερο από το CT200h.

Το μοντέλο παραγωγής, που θα τοποθετηθεί κάτω από το NX, δεν θα έχει την ακραία φουτουριστική σχεδίαση του πρωτότυπου, με την Lexus να πιστεύει πως θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ώστε η εταιρία να προσελκύσει αγοραστές με μικρότερη ηλικία.

H ιαπωνική εταιρία ακόμα δεν έχει ανακοινώσει που θα γίνεται η παραγωγή του, αλλά απορρίπτει κάθε ενδεχόμενο να γίνεται στην Ευρώπη, παρότι η Toyota πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αναβαθμίσει το εργοστάσιο της στην Γαλλία.

Όλα τα μοντέλα της Lexus, που πωλούνται στην Ευρώπη, κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, και με το νέο UX -το οποίο θα τεθεί απέναντι στο BMW X2- αναμένει να έχει την ίδια επιτυχία στην Γηραιά Ήπειρο όπως το Toyota C-HR, ώστε να δώσει στην εταιρία την πνοή που χρειάζεται.

  • SAMURAI-66

    Δειχνει οτι οι φωτο που ειχαν απελευθερωσει οι ιαπωνες ειναι πολυ κοντα στην πραγματικοτητα τουλαχιστον σε αυτη της οπισθιας οψης του πολυτελους μικρου suv της lexus.
    ……https://www.autoblog.gr/2018/02/16/ektos-eurwphs-h-paragwgh-tou-lexus-ux/
    Λογικα ειναι το μοντελο που θα βαλει με αξιωσεις ουσιαστικα μεσα και παλι στην ελληνικη αγορα με την υβριδικη εκδοση του τον premium ιαπωνα απεναντι στους ευρωπαιους αντιπαλους του και σιγουρα θα κανει πανευρωπαικη πορεια μεγαλυτερη απο το ηδη ιδιαιτερως πετυχημενο NX που μεχρι σημερα ηταν η μικροτερη σε διαστασεις και κινητηρα προταση τους.
    Πρεπει να ειναι οτι καλυτερο μπορουν να προσφερουν σε επιπεδο τεχνολογιας και εντυπωσιακο σαν εικονα στο μεγιστο βαθμο!