Η Porsche πριν από δύο εβδομάδες παρουσίασε τη νέα γενιά της 911, η οποία θα προσφέρεται ως υβριδική και ως plug-in υβριδική. Οι συγκεκριμένες εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μετά το 2022, όταν και θα παρουσιαστεί η ανανεωμένη έκδοση της 911, με τον August Achleitner να δηλώνει πως η Porsche δεν προσφέρει από τώρα τις υβριδικές εκδόσεις της 911, επειδή δεν υπάρχει σήμερα η συγκεκριμένη τεχνολογία.

Η υβριδική 911 θα έχει τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πάνω στο PDF 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF που αντέχει έως 800 Nm ροπής. Η μπαταρία θα βρίσκεται τοποθετημένη στο μπροστά μέρος, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους της 911.

Οι φήμες θέλουν την μια υβριδική 911 να τοποθετείται πάνω από την 911 Carrera, έχοντας παρόμοιο υβριδικό σύστημα με αυτό της Cayenne E-Hybrid. Θα συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο turbo επίπεδου κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων με 310 Nm ροπής. Το σύνολο θα αποδίδει συνδυαστικά 485 άλογα με 761 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 10,8 kWh που θα δίνει ηλεκτρική αυτονομία στο αυτοκίνητο περίπου 65 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα.

Η δυνατότερη έκδοση 911 Turbo S E-Hybrid θα τοποθετηθεί σχεδόν στη κορυφή της γκάμας, δίπλα από την Turbo S, αλλά κάτω από τις GT3 και GT2 εκδόσεις. Η 911 Turbo S E-Hybrid αναμένεται να αποδίδει 700 άλογα. Θα κάνει χρήση ενός turbo επίπεδου κινητήρα, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει περισσότερα από τα 136 άλογα, που διαθέτει ο αντίστοιχος της Panamera 4 E-Hybrid. Η Porsche θα εξοπλίσει το συγκεκριμένο μοντέλο με torque boost 20 δευτερολέπτων, τεχνολογία coasting και on-demand σύστημα τετρακίνησης.