Κατά την χθεσινή παρουσίασης, New Brand Design που πραγματοποιήθηκε χθες στο Guangzhou της Κίνας, η Volkswagen έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την φιλόδοξη επίθεση ηλεκτροκίνησης που σχεδιάζει για την πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου. Το 2020, η γερμανική μάρκα σχεδιάζει να πουλήσει περίπου 300.000 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην Κίνα και προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η VW θα λανσάρει 10 ηλεκτροκίνητες εκδόσεις υφιστάμενων μοντέλων (PHEVs και EVs) στην τοπική αγορά μέχρι το τέλος του 2020.

Σκοπός είναι μέχρι το 2025, οι παραδόσεις των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων να φτάσουν το 1 εκατομμύριο. Γι’αυτό, μέχρι το 2023, η γερμανική εταιρία σκοπεύει να προσφέρει 10 ηλεκτρικά μοντέλα βασισμένα στην MEB πλατφόρμα. Το πρώτο εξ αυτών θα είναι το ID.4, το SUV μοντέλο της ID οικογένειας, με την εταιρία να το παρουσιάζει καμουφλαρισμένο.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει σε ακριβώς ένα χρόνο από σήμερα στην Κίνα και θα συναρμολογείται από την SAIC Volkswagen στο νέο εργοστάσιο της κοινοπραξίας, στην πόλη Anting. Το ID.4 αποτελεί την έκδοση παραγωγής του ID. Crozz concept, που έδειξε η Volkswagen στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2017, και είναι το δεύτερο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID.

Τα αποκαλυπτήρια του θα γίνουν τον Φεβρουάριο του 2020, πιθανότατα στην έκθεση του Σικάγο, οι πύλες της οποίας ανοίγουν στις 7 Φεβρουαρίου. Το αυτοκίνητο θα έχει πολύ μεγαλύτερο μέγεθος από το ID.3, και θα βασίζεται στην MEB πλατφόρμα, με το SUV να είναι το δεύτερο από τα πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα βγάλει στην αγορά η VW από το 2020.

Θα μπορεί να μεταφέρει έως και πέντε ενήλικες στο εσωτερικό του και αναμένεται να διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με την συνολική απόδοση να είναι κοντά στα 300 άλογα. Το μοντέλο θα έχει παρόμοια τιμή με αυτή του Tiguan.