Πριν ακριβώς δύο χρόνια, η Brabham παρουσίασε το BT62, και αφού πήγε στο Goodwood, στην πίστα Phillip Island της Αυστραλίας, και έκανε νέο ρεκόρ γύρου στο Mount Panorama, το περσινό καλοκαίρι ξεκίνησε επίσημα η παραγωγή του.

Αυτή γίνεται στην Αδελαΐδα της Αυστραλίας, με τον ιδιοκτήτη της Brabham Automotive, David Brabham, να εκπληρώνει αυτό που είχε δηλώσει, δηλαδή οι παραδόσεις του αγωνιστικού να γίνουν το πρώτο μισό του 2020.

Η ολοκλήρωση της συναρμολόγησης του πρώτου BT62 Competition έγινε πριν λίγες εβδομάδες, με την εταιρία να αναφέρει ότι αυτό έχει ήδη φτάσει στην Μεγάλη Βρετανία, ώστε να τρέξει στο φετινό βρετανικό πρωτάθλημα αντοχής (Britcar Endurance Championship, BEC).

Η τιμή του BT62 Competition στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέρχεται στις £750.000 (€847.00), χωρίς φόρους, με το αυτοκίνητο να έρχεται χωρίς κάθισμα συνοδηγού και το πακέτο Initial Spares, αν και αυτά μπορούν αν παραγγελθούν ξεχωριστά.

Το αμάξωμα του BT62 είναι φτιαγμένο εξολοκλήρου από carbon, με το συνολικό του βάρος να μην ξεπερνά τον 1 τόνο και πιο συγκεκριμένα τα 972 κιλά. Διαθέτει ένα άκρως αεροδυναμικό bodykit, με την τεραστίων διαστάσεων πίσω αεροτομή να τραβάει τα βλέμματα. Ακόμα, διαθέτει ρυθμιζόμενο εμπρός splitter, επίπεδο πάτωμα και μεγάλο διαχύτη, που συνολικά παράγουν 1.200 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης.

Κίνηση παίρνει από έναν V8 5,4-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα που ανέπτυξε η ίδια η Brabham και αποδίδει 710 άλογα με 667 Nm ροπής, με την εταιρεία να αναφέρει ότι το BT62 έχει αναλογία ισχύος/βάρους 730 κιλών ανά τόνο. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με την εταιρία να μην ανακοινώνει νούμερα επιδόσεων.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 70 μονάδες και θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, τις Ultimate Track Car, Competition spec και Road Compliant Conversion.