Το 2021 είναι εδώ, γεμάτο ελπίδες και αισιοδοξία για κάτι καλύτερο στη ζωή μας. Μπροστά μας απλώνονται 365 μέρες, οι οποίες θα γεμίσουν με κάθε λογής αυτοκίνητα όπως SUVs και ηλεκτρικά, μέχρι supercars και hypercars. Όρεξη να έχουμε να ονειρευόμαστε. Ιδού τα αυτοκίνητα που περιμένουμε με ανυπομονησία το 2021.

1Alfa Romeo Tonale

2

Η Alfa Romeo θα παρουσιάσει το δεύτερο SUV, την έκδοση παραγωγής του Tonale Concept. Το Tonale θα γίνει το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Alfa Romeo, όντας ένα από τα έξι PHEV που θα βγάλει στην αγορά η μιλανέζικη εταιρία μέχρι το 2022.

3

Η Tonale θα βασίζεται πάνω στην Giorgio πλατφόρμα των Giulia και Stelvio και εκτός από τον plug-in υβριδικό κινητήρα, θα προσφέρεται και με κινητήρες βενζίνης, ενώ θα διαθέτει συστήματα που θα υποστηρίζουν αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3.

4

To αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Pomigliano της FCA κοντά στην Νάπολη της Ιταλίας, μαζί με την υβριδική έκδοση του Fiat Panda.

5Audi e-Tron GT

Το e-Tron GT αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέχρι το τέλος του έτους και αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου που έκανε το ντεμπούτο του τον Νοέμβριο του 2018.

6

Το αδερφό μοντέλο της Porsche Taycan θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, με την RS έκδοση να διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, όπως τα E-Tron S και E-Tron S Sportback, με την απόδοσή τους να αγγίζει τα 700 άλογα.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες θα βρίσκονται στον πίσω άξονα και ο τρίτος θα δίνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Οι ηλεκτροκινητήρες θα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 95 kWh που θα χαρίζουν αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

7

Η παραγωγή του e-Tron GT γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στο Bollinger Hofe της πόλης Neckarsulm στη Γερμανία, εκεί όπου κατασκευάζεται και το R8.

8Audi Q4 e-tron

To Audi Q4 e-tron θα είναι ένα compact ηλεκτρικό SUV μήκους σχεδόν 4,6 μέτρων, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και κίνηση θα παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν έως 306 άλογα.

9

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν θα ενέργεια από μια μπαταρία 82 kWh που θα καταλαμβάνει σχεδόν όλο το χώρο που υπάρχει στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων. Η αυτονομία του θα ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα, με την φόρτιση της μπαταρίας να γίνεται με ισχύ έως και 125 kW, με αποτέλεσμα η επαναφόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της να επιτυγχάνεται μέσα σε 30 πρώτα λεπτά της ώρας.

10

Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί κυρίως τον πίσω ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και των 310 Nm ροπής και όταν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα των 102 ίππων και 150 Nm ροπής, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο.

11

Το μοντέλο θα προσφέρεται και σε Sportback έκδοση

12Audi RS3

Τον επόμενο Σεπτέμβριο η Audi θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του RS3 Sportback, το οποίο θα ξεχωρίζει από το επιθετικό bodykit, τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων, τις μεγάλες ζάντες και τα μεγάλα φρένα, με την απόσταση από το έδαφος να είναι μειωμένη.

Μηχανικά θα φορά τον 2.5 TFSI κινητήρα απόδοσης 420-450 ίππων, με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς, ενώ το αυτοκίνητο θα υποστηρίζει και “drift mode”, δηλαδή θα μπορεί να στείλει την κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα.

13

Το νέο Audi RS3 θα φορά τα LED matrix φωτιστικά σώματα, τα οποία θα σχηματίζουν “καρό σημαία” στο κάτω τμήμα τους, δίνοντας έτσι μια ακόμη σπορ νότα στην εμφάνιση του μοντέλου.

14

Αυτό προκύπτει από τις φωτογραφίες που διέρρευσαν που δείχνουν κάθε έκδοση του νέου A3 να διαθέτει διαφορετικό σχέδιο στο συγκεκριμένο τμήμα των μπροστινών φωτιστικών του σωμάτων, το οποίο αποτελείται από 3×5 LED.

15BMW 2-Series Coupe

16

Η νέα BMW 2-Series coupe θα παραμείνει πισωκίνητη καθώς θα βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR, και μηχανικά θα εξοπλίζεται με την ίδια γκάμα κινητήρων που συναντάμε στην 2 Series Gran Coupe.

17

Η κορυφαία έκδοση M2 θα φορά τον S58 twin-turbo 3,0-λιτρο κινητήρα των νέων X3 M και X4 M, ο οποίος στη περίπτωση της M2 θα αποδίδει κοντά στα 420-430 άλογα, με 550 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα σχεδόν 285 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ενεργού M διαφορικού.

18BMW i4

Η BMW θα παρουσιάσει το i4 μέσα στο 2021 και αρχικά θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης, με την βασική έκδοση να είναι η i435 που θα διαθέτει έναν κινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης κοντά στα 284 άλογα.

19

Η i440 έκδοση θα είναι και αυτή πισωκίνητη, αποδίδοντας 335 άλογα, με την i4 M50 είναι τετρακίνητη, να φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν συνδυαστικά 450-460 άλογα. Η i4 M50 θα έχει πιο σπορ παρουσιαστικό με άλλους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες ζάντες, αεροτομή, μεγαλύτερα φρένα και Μ πινελιές στο εσωτερικό.

20

Αργότερα θα υπάρχει και μια δυνατότερη έκδοση η οποία θα αποδίδει έως και 530 άλογα με 813 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα να ξεπερνά στα 200 χλμ/ώρα. Θα φέρει μπαταρία 80 kWh και βάρους 550 κιλών, η οποία θα χαρίζει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτονομία της τάξης των 600 χλμ., σε κύκλο WLTP.

21

Με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 150 kW, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε περίπου 35 λεπτά, ενώ με μόλις 6 λεπτά θα μπορείς να “κερδίσεις” περίπου 100 χλμ αυτονομίας.

22BMW M5 CS

23

Η πιο σκληροπυρηνική έκδοση της M5 θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Η M5 CS παίρνει κίνηση από τον V8 twin-turbo 4,4-λίτρων κινητήρα που αποδίδει 635 άλογα με 750 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το αυτοκίνητο να φορά ζάντες 20″ με ελαστικά διαστάσεων 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω.

24

Η M5 CS ζυγίζει 70 κιλά λιγότερο από την M5 Competition και θα είναι το ταχύτερο μοντέλο που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η BMW.

25

Μεταξύ άλλων διαθέτει κίτρινους προβολείς όπως η M8 Gran Coupe First Edition, χρυσαφί/χάλκινες ζάντες και μάσκα, νέα carbon ελαφριά καθίσματα, όπου στα προσκέφαλά τους να βλέπουμε να υπάρχει γράφημα της πίστας του Nurburgring, με τα φρένα της να αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους με κόκκινες δαγκάνες.

26Ferrari 812 GTO

Η γρηγορότερη έκδοση της 812 Superfast θα φέρει νέο, μεγαλύτερο διαχύτη, ενώ και ο ήχος της εξάτμισης είναι πιο δυνατός και υψίσυχνος, κάτι που μαρτυρά ένα νέο σύστημα εξαγωγής.

Μηχανικά το νέο supercar της Ferrari θα φορά τον 6,5-λίτρων ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα (F140), ο οποίος φημολογείται ότι θα αποδίδει 850 άλογα στις 9.000 σ.α.λ.

27Ferrari Purosangue

Μέσα στο 2021 η Ferrari θα παρουσιάσει το πρώτο της SUV, με το μοντέλο να αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022 και για την ώρα έχει κωδική ονομασία 175.

28

Θα τοποθετηθεί απέναντι από την Lamborghini Urus, ανοίγοντας μια νέα κατηγορία για την Ferrari. Θα κατασκευαστεί στη ευέλικτη προσθιο-κεντρομήχανη πλατφόρμα της εταιρίας, που μπορεί να φιλοξενήσει V6, V8 και V12 κινητήρες, με ή χωρίς υβριδική τεχνολογία. Η πλατφόρμα υποστηρίζει τόσο πίσω κίνηση, όσο και τετρακίνηση, ενώ πάνω της μπορούν να κατασκευαστούν μοντέλα με 2 ή 4 καθίσματα.

Η Purosangue θα μπορεί να μεταφέρει έως και τέσσερις επιβάτες στο εσωτερικό της, θα διαθέτει ρυθμιζόμενη καθ’ύψος ανάρτηση, προηγμένες αντιστρεπτικές που θα βελτιώνουν την κύλιση του αυτοκινήτου τόσο στον δρόμο, όσο και εκτός δρόμου, ενώ ανάμεσα στους κινητήρες της θα υπάρχει ένας νέος V6 twin-turbo plug-in υβριδικός, ένας υβριδικός V8 και ένας V12 ατμοσφαιρικός απόδοσης 800 ίππων.

29

Στόχος της ιταλικής εταιρίας είναι το μοντέλο να προσφέρει τους χώρους και την άνεση ενός SUV, όπως επίσης την εμπειρία οδήγησης, την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου της Ferrari.

30Hyundai Ioniq 5

Το Hyundai Ioniq 5 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Group, και θα προσφέρεται και σε έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, καθιστώντας το τετρακίνητο. Η μέγιστη ιπποδύναμη του μοντέλου ορίζεται στα 230 kW ή 313 άλογα και για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται μόλις 5,2 δευτ.

31

Η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh, η οποία θα χαρίζει αυτονομία 450 χλμ. σε κύκλο WLTP. Εκτός από αυτή, θα προσφέρεται και μια μπαταρία 73 kWh, που θα χαρίζει στο μοντέλο αυτονομία 550 χλμ. ανά φόρτιση, πάντα σε WLTP.

32

Η φόρτιση του αυτοκινήτου θα γίνεται με απλή οικιακή σούκο πρίζα (2,3 kW), με οικιακό wallbox (11 kW), σε δημόσιους φορτιστές (11 kW), ενώ σε DC ταχυφορτιστή μέσα σε 15 λεπτά η μπαταρία θα φορτίζει από 20% σε 80%, καθώς το Ioniq 5 θα φέρει τεχνολογία 800 V. Ακόμα, θα είναι διαθέσιμο με φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του για την φόρτιση των μπαταριών.

Η Hyundai και η Kia τοποθετούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία στα νέα Sonata Hybrid και Κ5 Hybrid, με την ηλιακή οροφή να είναι προϊόν συνεργασίας με την LG. Το σύστημα επαναφορτίζει την μπαταρία του αυτοκινήτου, με σκοπό την αύξηση της αυτονομίας, αποτρέποντας την περιττή αποφόρτιση της μπαταρίας.

33

Στα προαναφερθέντα μοντέλα, 6 ώρες καθημερινής φόρτισης από τον ήλιο τους χαρίζουν μια πρόσθετη αυτονομία 1.300 χλμ κάθε χρόνο. Τέλος, περνώντας στις διαστάσεις του, το Ioniq 5 θα έχει μήκος 4.640 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., ύψος 1.600 χλστ., και μεταξόνιο που θα αγγίζει τα 3.000 χλστ.

34McLaren Artura

Το νέο V6 plug-in υβριδικό της μοντέλο της McLaren θα κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021. Ονομάζεται Artura, με το εντελώς νέο μοντέλο να αντικαθιστά την 570S και παράλληλα θα σημάνει το τέλος της παραγωγής της Sport Series γκάμας.

35

To νέο supercar θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο GT και στην 720S, με τον νέο υβριδικό ολοκαίνουργιο V6 βενζινοκινητήρα να έχει όριο περιστροφής τις 8.000 σ.α.λ και να αποδίδει 600 άλογα και 600 Nm ροπής. Επίσης θα μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για περίπου 30 χλμ.

Θα βασίζεται στο νέο carbon Monocell πλαίσιο, το οποίο η εταιρία ονομάζει MCLA (McLaren Carbon Lightweight Architecture), που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε in-house από την εταιρία στο McLaren Composites Technology Center (MCTC) στο Σέφιλντ του Ηνωμένου Βασιλείου.

36

Σύμφωνα με τον CEO της McLaren, Mike Flewitt, η πρόθεση της εταιρείας είναι να λανσάρει υβριδικά μοντέλα που ζυγίζουν σχεδόν το ίδιο με τα τρέχοντα μοντέλα, τονίζοντας:

Τα υβριδικά μοντέλα μας θα είναι 30 με 40 κιλά (πιο βαριά) από τα μη υβριδικά. Όταν σκέφτεσαι ότι το υβριδικό σύστημα της P1 ήταν 140 κιλά, κάναμε τεράστιο προσπάθεια για να διαχειριστούμε το βάρος.

37Nissan 400Z

Η έκδοση παραγωγής του Z Proto θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αλλά η Nissan έχει ανακοινώσει πως δεν θα πουλά το 400Z στην Ευρώπη. Το αυτοκίνητο θα έχει μήκος 4,382 μέτρα, πλάτος 1,849 μέτρα, ύψος 1,311 μέτρα, όντας μεγαλύτερο κατά 12,7 εκατοστά, πλατύτερο κατά 0,5 εκατοστά και πιο κοντό κατά 0,5 εκατοστά σχέση με το 370Z.

38

Στο εσωτερικό θα συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, τριάκτινο τιμόνι, bucket καθίσματα και δερμάτινες επενδύσεις. Μηχανικά θα φορά έναν V6 twin-turbo κινητήρα που συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

39

Παρότι η Nissan δεν ανακοίνωσε ποιος κινητήρας είναι αυτός, πρόκειται για τον 3,0-λίτρο twin-turbo απόδοσης 400 ίππων με 475 Nm ροπής, προερχόμενος από τα Infiniti Q50/Q60 400 Red Sport.

40

Αργότερα θα προσφέρεται και σε Nismo έκδοση, με την Nissan, να εξετάζει και έναν υβριδικό κινητήρα, αρκεί βέβαια να υπάρχει η απαιτούμενη ζήτηση γι’αυτόν.

41

Υπό σκέψη βρίσκεται και η roadster έκδοση του.

42Nissan Qashqai

Η τρίτη γενιά του Qashqai θα βασίζεται στην CMF-C πλατφόρμα της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi και θα γίνει το πρώτο μοντέλο που την χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη πλατφόρμα στην Ευρώπη.

43

Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί 50% περισσότερο χάλυβα υψηλής αντοχής, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το νέο Qashqai να είναι κατά 41% πιο άκαμπτο σε σχέση με τη σημερινή γενιά, όντας παράλληλα και 60 κιλά ελαφρύτερο. Οι τέσσερις πόρτες, τα μπροστινά φτερά και το καπό του νέου Qashqai θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, μειώνοντας έτσι το βάρος κατά 21 κιλά, ενώ η πόρτα του πορτμπαγκάζ θα κατασκευάζεται από συνθετικό υλικό, εξοικονομώντας 2,6 κιλά βάρους.

Το μοντέλο θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, με το μήκος του να αυξάνεται κατά 3,5 εκατοστά, το πλάτος κατά 3,2 εκατοστά και το ύψος κατά 2,5 εκατοστά, με το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 2 εκατοστά. Σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός θα μεγαλώσει κατά 50 λίτρα σε σχέση με αυτόν της τωρινής γενιάς.

44

Κίνηση θα παίρνει από ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης e-Power απόδοσης 190 ίππων και από έναν βενζινοκινητήρα 1.300 κ.εκ που θα κάνει χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 12V και θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, 140 και 160 ίππων. Ο βενζινοκινητήρας θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο, είτε με CVT κιβώτιο ταχυτήτων και θα μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης.

Αυτό σημαίνει πως το νέο Qashqai δεν θα προσφέρεται με κάποιον κινητήρα πετρελαίου. Επίσης το νέο Qashqai δεν θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Το e-Power συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα βενζίνης να μην δίνει κίνηση στους τροχούς, αλλά αναλαμβάνει να φορτίσει τη συστοιχία των μπαταριών. Το Qashqai e-Power θα προσφέρεται αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο.

45

Η ανάρτηση του νέου Qashqai αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά, ενώ η πίσω έχει διαφορετική διάταξη ανάλογα την έκδοση. Συγκεκριμένα, στις προσθιοκίνητες εκδόσεις με ζάντες έως 19″ θα υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας, ενώ στα τετρακίνητα μοντέλα, όπως και στα προσθιοκίνητα με ζάντες μεγαλύτερες των 20″ θα υπάρχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

46

Το μοντέλο θα εφοδιάζεται με το αναβαθμισμένο ProPilot, το ProPilot με Navi-link, το οποίο μπορεί να διαβάζει τις πινακίδες κυκλοφορίας και να προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα του οχήματος. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιεί δεδομένα του συστήματος πλοήγησης για να επιταχύνει ή να επιβραδύνει το αυτοκίνητο στη κατάλληλη ταχύτητα. Παράλληλα, μπορεί να ακινητοποιήσει τελείως το αυτοκίνητο, π.χ σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας.

Στο εσωτερικό του θα συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ αλλά και head-up display 10,8″ το οποίο προβάλλει στο παρμπρίζ διάφορες πληροφορίες.

47

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 9″ που υποστηρίζει Amazon Alexa, Apple Carplay και Android Auto, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό του θα υπάρχει ηχοσύστημα της Bose με 120 ηχεία, σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone, θύρες USB, καθίσματα με σύστημα μασάζ, Nappa δερμάτινες επενδύσεις και άλλα.

48

Η καμπίνα του νέου Qashqai θα είναι πιο ευρύχωρη σε σχέση με τη τωρινή γενιά, μιας και οι διαστάσεις του μοντέλου έχουν μεγαλώσει. Το μήκος του αυξάνεται κατά 3,5 εκατοστά, το πλάτος κατά 3,2 εκατοστά και το ύψος κατά 2,5 εκατοστά, με το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 2 εκατοστά. Σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός θα μεγαλώσει κατά 74 λίτρα σε σχέση με αυτόν της τωρινής γενιάς.

49

Οι πίσω επιβάτες διαθέτουν 2,8 εκατοστά επιπλέον χώρο για τα γόνατά τους, ενώ ο χώρος για τα κεφάλια των μπροστά και των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 1,5 εκατοστό. Ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μειωθεί σε μέγεθος, χάρη στη τεχνολογία shift-by-wire.

Το νέο Qashqai έχει αναπτυχθεί σχεδόν εξ’ολοκλήρου στην Ευρώπη και η παραγωγή θα γίνεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Σάντερλαντ της Αγγλίας.

50Peugeot 308

Με την τωρινή γενιά του Peugeot 308 να βρίσκεται στην αγορά από το 2013, η γαλλική εταιρία θα παρουσιάσει τη νέα του γενιά το φθινόπωρο του 2021. Αρχικά θα παρουσιαστεί η πεντάπορτη hatchback έκδοση, με την station wagon έκδοση να ακολουθεί στις αρχές του 2022.

51

Αυτές οι renderings φωτογραφίες βασίζονται στα πιο πρόσφατα μουλάρια δοκιμών που έχουν πιαστεί κατά την διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, με το μοντέλο να κατασκευάζεται πάνω στην αναβαθμισμένη έκδοση της EMP2 πλατφόρμας.

52

Κίνηση θα παίρνει από κινητήρες βενζίνης απόδοσης από 100 έως 155 ίππων και πετρελαίου απόδοσης από 100 έως 180 ίππων, ενώ θα υπάρχουν ήπιες υβριδικές, αλλά και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα αντικαταστήσουν τις GT και GTi εκδόσεις.

Η plug-in υβριδική έκδοση που θα αντικαταστήσει το 308 GT θα αποδίδει 225 άλογα, ενώ η κορυφαία PSE έκδοση θα συνδυάζει έναν 1.600άρη turbo κινητήρα, που θα κινεί τους τροχούς του εμπρός άξονα, και έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την συνολική απόδοση να αγγίζει τα 300 άλογα.

53Porsche 718 Cayman GT4 RS

Η 718 Cayman GT4 RS θα τοποθετηθεί πάνω από την 718 Cayman GT4, με τον ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων boxer εξακύλινδρο κινητήρα να αποδίδει κοντά στα 500 άλογα, με την κίνηση να στέλνεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός αυτόματου PDK κιβωτίου ταχυτήτων.

54Porsche 911 GT3

55

Η νέα Porsche 911 GT3 ξεχωρίζει από τα φαρδύτερα μετατρόχια, το νέο bodykit με την αναβαθμισμένη αεροδυναμική και την μεγάλη πίσω αεροτομή.

Μηχανικά φορά τον 4,0-λίτρων ατμοσφαιρικό boxer εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης περίπου 550 ίππων. Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής κοντά στις 9.000 σ.α.λ, ενώ θα μπορεί να συνδυαστεί τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με αυτόματο PDK.

56

Το τιμόνι είναι επενδυμένο με Alcantara, ενώ υπάρχουν carbon bucket καθίσματα.

57

Φήμες λένε ότι το νέο μοντέλο θα μπορέσει να σπάσει το “φράγμα” των 7 λεπτών στην πίστα του Nurburgring. Και αυτό στην “απλή” έκδοση του μοντέλου, και όχι στην RS.

58Porsche Taycan Cross Turismo

59

Η Porsche Taycan Cross Turismo θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι του 2021. Το μοντέλο θα προσφέρεται στις ίδιες εκδόσεις που προσφέρεται και η Taycan (βασική, 4S, Turbo και Turbo S), με την απόδοση της φτάνει έως τα 761 άλογα.

Η Porsche έχει ανακοινώσει πως θα επενδύσει περισσότερα από 6 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2022, με τα 500 εκατ. ευρώ να επενδύονται στην ανάπτυξη των εκδόσεων της Taycan.

60Skoda Fabia

61

Η Skoda μέσα στο έτος η Skoda θα παρουσιάσει τη νέα, τέταρτη γενιά της Fabia. Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην MQB A0 πλατφόρμα, την ίδια με αυτή των νέων Volkswagen Polo, Seat Ibiza και Audi A1. Κίνηση θα παίρνει από τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης που θα κάνουν και χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

62

Το 2023 θα κυκλοφορήσει και η Combi έκδοση της.

63Toyota GR 86

Η δεύτερη γενιά του GT86 θα ονομάζεται GR86 και όπως το νέο Subaru BRZ, έτσι και αυτό θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση του τρέχοντος πλαισίου που θα χαρίζει αύξηση κατά 60% στην πρόσθια πλευρική κάμψη και 50% αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας του. Εξαιτίας αυτών, το αυτοκίνητο θα έχει βελτιωμένη απόκριση στις εντολές του τιμονιού, θα έχει πιο εύκολο χειρισμό και θα προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές.

64

Τα GR86 θα φορά τον τον 2,4-λίτρων boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα (FA24) της Subaru, απόδοσης 228 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.700 σ.α.λ. Η σχέση συμπίεσης του θα είναι 13,5:1, η διάμετρος του κινητήρα των εμβόλων είναι 94 χλστ. και η διαδρομή του στα 86 χλστ.

65

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με ένα νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το βάρος του αυτοκινήτου να κυμαίνεται από 1.276 έως 1.306 κιλά, ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και το κιβώτιο ταχυτήτων.

66

Το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με σύστημα πρόσφυσης και σταθερότητας Vehicle Stability Control (VSC), το οποίο θα προσφέρει στον οδηγό πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις. Το σύστημα έχει επανασχεδιαστεί για να επιτρέπει περισσότερη συμβολή από τον οδηγό, πριν ενεργοποιηθεί το σύστημα ευστάθειας, ενώ θα μπορεί απενεργοποιηθεί εντελώς ώστε ο οδηγός να έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.