Σύμφωνα με την Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) των ΗΠΑ τα επίπεδα της οικονομίας καυσίμων των αυτοκινητοβιομηχανιών για το 2021 διατηρήθηκαν ίδια σε σχέση με πέρυσι, ενώ μειώθηκαν αυτά των εκπομπών ρύπων.

Συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση καυσίμου για ένα αυτοκίνητο το 2021 ανήλθε στα 25,4 μίλια ανά γαλόνι (9,26 λίτρα/100 χλμ) -όσα ακριβώς και πέρυσι- ενώ οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά μίλι μειώθηκαν στα 347 γραμμάρια (359 γραμμάρια το 2020).

Σε σχέση με το 2004, η μέση κατανάλωση καυσίμου έχει βελτιωθεί κατά 32%, ενώ οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μειώθηκαν κατά 25%, με την EPA να εκτιμά πως η οικονομία καυσίμου θα κυμανθεί το 2022 στα 26,4 μίλια ανά γαλόνι (8,91 λίτρα/100 χλμ), με τις εκπομπές CO2 να μειώνονται στα 331 γραμμάρια ανά μίλι.

Αν εξαιρέσεις την Tesla, η Subaru ήταν φέτος η εταιρία με τον χαμηλότερο μέσο όρο κατανάλωσης στις ΗΠΑ. Τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας έχουν μέση κατανάλωση καυσίμου 28,8 μίλια ανά γαλόνι (8,17 λίτρα/100 χλμ) και 309 γραμμάρια εκπομπές CO2 ανά μίλι.
Μεταξύ των 14 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι 9 παρουσίασαν βελτίωση στην μέση κατανάλωση καυσίμου και στις μέσες εκπομπές CO2.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η μέση ιπποδύναμη των νέων οχημάτων συνεχίζει να αυξάνεται ραγδαία, ενώ το βάρος αυξάνεται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς.

Συγκεκριμένα, η μέση ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 85% σε σύγκριση με το 1975, ενώ το μέσο βάρος όλων των οχημάτων έχει αυξηθεί κατά 6% σε σχέση με το 1975.

Ο μέσος όρος επιτάχυνσης των οχημάτων στα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) έχει μειωθεί κατά 44% σε σύγκριση με το 1978.
