Toyota fcv concept

Στα σχέδια της Toyota δεν είναι να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά στα αυτοκίνητα υδρογόνου. Αυτό δήλωσε ο CEO της Toyota Αμερικής, Jim Lentz ο οποίος αμφισβήτησε την ικανότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να έχουν μεγάλη αυτονομία λέγοντας:

Η Toyota αισθάνεται πως υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές λύσεις, όπως υβριδικά και plug-in υβριδικά οχήματα, αλλά αύριο, τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου.


Η Toyota έχει βοηθήσει οικονομικά μια εταιρία από την Καλιφόρνια ώστε αυτή να αναπτύξει ένα δίκτυο υποδομής ανεφοδιασμού αυτοκινήτων με κυψέλες υδρογόνο, με την Toyota να πιστεύει πως πριν από το 2018 θα υπάρχουν στη Πολιτεία της Καλιφόρνια περισσότεροι από 70 σταθμοί ανεφοδιασμού.

Η Toyota έχει παρουσιάσει ήδη το FCV-R Concept το οποίο μας δείχνει το πως θα μοιάζει το επερχόμενο αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου που η Ιαπωνική εταιρία επιμένει πως θα λανσαριστεί το 2015. Σύμφωνα με την Toyota, κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το αυτοκίνητο προ-παραγωγής κατάφερνε συστηματικά αυτονομία της τάξης των 480-500 χιλιομέτρων ενώ ο ανεφοδιασμός των δεξαμενών υδρογόνου διαρκούσε 3 με 5 λεπτά. Ούτε στον τομέα των επιδόσεων τα πήγαινε άσχημα με τα 100km/h να έρχονται από στάση σε περίπου 10 δευτερόλεπτα.