TEST GRAN BRETAGNA F1/2014

Όποτε σταματάει να έχει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα ή όποτε υπάρχει το καλοκαιρινό κενό στη Formula 1, τότε ξεκινάει και η silly season για τις μεταγραφές των πιλότων. Αφού το AutoBlog.gr άκουσε προσεκτικά τις δηλώσεις των μάνατζερ, των πιλότων και των διευθυντών των ομάδων της F1 και μετά από ανάλυση της γλώσσας του σώματος αλλά και των μηνυμάτων που κρύβουν οι λέξεις που χρησιμοποιούν, είμαστε σίγουροι πως έχουμε τους 22 πιλότους του πρωταθλήματος του 2015.

Ο Jules Bianchi μετά που αντικατέστησε τον τραυματισμένο Kimi Raikkonen στις δοκιμές του Silverstone, δήλωσε έτοιμος για μια θέση στη Ferrari.

Ferrari; Αν μια μέρα με καλέσουν, θα είμαι έτοιμος. 2015, 2016; Θα δούμε.

Οι παραπάνω δηλώσεις, μαζί με την επιμονή των ανθρώπων της Ferrari, αλλά και των οδηγών τους, ότι δεν σκοπεύουν να αλλάξουν πιλότους, σε συνδυασμό με την άποψη του Luca di Montezemolo αλλά και τις κρυφές επιθυμίες του Sergio Marchionne ότι θα έπρεπε να υπάρχουν 3 μονοθέσια για την κάθε ομάδα, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η Ferrari θα είναι η μόνη ομάδα που θα τρέχει με 3 μονοθέσια το 2015. Ναι λοιπόν, το μάθατε πρώτα εδώ. 3 κόκκινα μονοθέσια και 23 συνολικά μονοθέσια στην εκκίνηση της Αυστραλίας το 2015. Ο αριθμός αυτός μπορεί να συνεχίσει να ανεβαίνει κάθε χρόνο, έτσι ώστε να καταφέρει επιτέλους η Ιταλική ομάδα να ξαναπάρει πρωτάθλημα.

Raikkonen Kimi

Τι γίνεται όμως με τους άλλους 2 οδηγούς του Maranello; Ο Raikkonen θα τρέχει μόνο στους αγώνες που του αρέσουν, μέχρι να αποσυρθεί στο τέλος του ερχόμενου πρωταθλήματος, ενώ ο Fernando Alonso θα εισπράξει 105 εκατομ. ευρώ για συμβόλαιο μέχρι και το 2018. Δεν παίζει κανένα ρόλο το γεγονός ότι και ο Ισπανός και η Ιταλική ομάδα έχουν διαψεύσει τέτοιες φήμες περί υπέρογκων ποσών. Μάλιστα, σύμφωνα με νέες πληροφορίες, τον Alonso θέλει και η McLaren-Honda, με τους Βρετανούς να δίνουν 32 εκατομ. δολάρια στον οδηγό της Ferrari. Οι φήμες που λένε ότι εκτός από κινητήρα, η Honda θα προμηθεύει την McLaren και με τεχνολογία κλωνοποίησης πιλότων, διαψεύστηκαν από την Ιαπωνική εταιρία.

Ποιους πιλότους θα έχει λοιπόν η McLaren; Μα φυσικά τον Kevin Magnussen, ο οποίος έδειξε πως έχει τα κότσια για να παραμείνει στη Formula 1, καθώς και τον Lewis Hamilton, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Jenson Button. Τα προβλήματα του Hamilton με τον team-mate του δεν είναι κρυφά, οπότε θεωρούμε σίγουρο πως ο Βρετανός θα μετακομίσει στην παλιά του ομάδα, ιδίως μετά την αποκάλυψη του Jenson Button ότι στη πραγματικότητα είναι 44 και όχι 34 και ότι θέλει να ακολουθήσει νέα καριέρα ως σχεδιαστής γυναικείων εσωρούχων. Φήμες που θέλουν την αρραβωνιαστικιά του, Jessica Michibata, να τον κάνει πλέον ότι θέλει διαψεύστηκαν από το διάσημο μοντέλο σε τηλεφωνική επικοινωνία με το AutoBlog.gr. O Button δεν ήταν διαθέσιμος για δηλώσεις καθώς άπλωνε την μπουγάδα του ζευγαριού. Αν -και μόνο αν- αρνηθεί να επιστρέψει ο Lewis Hamilton στην ομάδα, τότε οι υπεύθυνοι της Honda επιβεβαίωσαν την πιθανότητα να τοποθετήσουν τον ASIMO στη θέση του Button.

Sebastian Vettel

Με την μεταπήδηση του Lewis Hamilton στην παλιά του ομάδα όμως, μένει μια θέση κενή στη δυνατότερη ομάδα της φετινής χρονιάς. Αυτή θα καλυφθεί από τον Sebastian Vettel, ο οποίος σύμφωνα με τον Γερμανικό τύπο θα χαρεί να πάρει άλλα 4 πρωταθλήματα οδηγώντας το ταχύτερο μονοθέσιο. Με 2 Γερμανούς πιλότους στην ομάδα, οποιαδήποτε άλλη γλώσσα επικοινωνίας θα απαγορευτεί σταδιακά, ενώ όλοι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον και Γερμανική υπηκοότητα για να δουλέψουν στα ασημένια βέλη. Όσοι δεν έχουν… δεν θα απολύονται, αντιθέτως θα οδηγούνται σε “κατασκηνώσεις” όπου θα μπορούν να εργάζονται “πιο συγκεντρωμένοι” παρατηρούμενοι από τους Γερμανούς προϊσταμένους τους.

Στη Red Bull θα υπάρξουν περικοπές και θα συνεχίσει η πτωτική της πορεία, παρότι θα έρθει νέο αίμα στην ομάδα με την άφιξη του Daniil Kvyat. Ναι, ο νεαρός Ρώσος θα αντικαταστήσει τον περσυνό πρωταθλητή, αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα να πληρώνει και τον μισθό του Daniel Ricciardo. Ο μισθός του Αυστραλού, λόγω περικοπών, θα μειωθεί στο ένα λίτρο νερό και μισό κιλό ψωμιού ανά τριήμερο αγώνα, ενώ το μηνιάτικο που θα λαμβάνει από τον team-mate του θα είναι 8,80 €. Η αιτία των περικοπών φημολογείται πως είναι ο μισθός του Adrian Newey, ο οποίος αποτελεί το μισό προϋπολογισμό της Red Bull. Ο Newey δεν ήταν διαθέσιμος για δηλώσεις, καθώς βρισκόταν σε ταξίδι για να μελετήσει την αεροδυναμική του πλατύπτερου ξιφία.

Daniel Ricciardo

Η Toro Rosso, μετά την προαγωγή του Kvyat στην Red Bull και τη συμφωνία της με τον Max Verstappen, αναζητεί νέα ταλέντα για να καλύψει τη θέση του δεύτερού της πιλότου. Ανεπιβεβαίωτες φήμες κάνουν λόγο για συμφωνία της ομάδας με τον Kimi Raikkonen, ο οποίος θα τους εμπιστευτεί το αγέννητο παιδί του, με την προϋπόθεση ότι θα είναι γιός. Η κοπέλα του Φιλανδού και Μητέρα της Χρονιάς 2014, Minttu Virtanen, η οποία αναμένεται να γεννήσει στις αρχές του ερχόμενου έτους, πιστεύει πως το παιδί της θα έχει την προαπαιτούμενη εμπειρία, αφού η ίδια έχει παρακολουθήσει όλους τους φετινούς αγώνες πίνοντας βότκα και τρώγοντας παγωτά.

Η Williams, όπως είδαμε, δεν θα αλλάξει το οδηγικό της δίδυμο για το 2015, κρατώντας τους Valtteri Bo77as και Felipe Massa. Ο Βραζιλιάνος μάλιστα, σε μια πρόσφατη συνέντευξή του ανέλυσε και πάλι την διαφορά ανάμεσα στους οδηγούς που βρίσκουν θέση στο grid λόγω των χορηγών τους και πόσο διαφορετικοί είναι από τον ίδιο, που απλά οδηγεί στηριζόμενος οικονομικά από τους χορηγούς του και δεν έχει καμία σχέση με pay driver. Όσο για τη βαθμολογική διαφορά του από τον Φιλανδό, ο Massa εκτός από την αλλαγή των κανονισμών και τα φρένα κατηγόρησε τα ελαστικά, το σασί, τη θέση οδήγησης, το χρώμα, το feng shui, το στήσιμο του μονοθεσίου και την αεροδυναμική του, αλλά επέμεινε πως ο κινητήρας της Mercedes είναι σχεδόν ισάξιος με των υπολοίπων κατασκευαστών power unit.

Massa - Williams

Αντίστοιχα και στη Force India τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν, με τον Sergio Perez να στηρίζεται οικονομικά από τους Μεξικανούς χορηγούς του και τον Nico Hulkenberg να κοιτάει τα μηνύματά του κάθε 5 λεπτά, σε περίπτωση που η Ferrari αποφασίσει να τρέξει με 4 μονοθέσια το 2015. Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο, ο Γερμανός θα αντικατασταθεί από τον Esteban Gutierrez και η ομάδα θα ονομαστεί Telemex India.

Αν φύγει ο Gutierrez, τότε η θέση του Adrian Sutil θα είναι εξασφαλισμένη στη Sauber. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Γερμανός θα αποχωρίσει αφήνοντας τη θέση του στον Giedo van der Garde και τα εκατομμύρια του και το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του. Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο, τότε ο Sutil θα μετακομίσει στη Formula E κατηγορώντας τον Lewis Hamilton για την απώλεια μιας θέσης στη Formula 1.

Hitman Maldonado

Στη Lotus, ο Romain Grosjean θα αποχωρίσει ψάχνοντας μια θέση στη Marussia, διότι όπως μας είπε σε αποκλειστική συνέντευξη του AutoBlog.gr: “Τουλάχιστον είναι συμμετρική.” Για να αντικαταστήσει αυτό το μεγάλο ταλέντο, η Lotus θα επαναφέρει τον Taki Inoue, έχοντας για το 2015 ένα εκρηκτικό δίδυμο… κυριολεκτικά. Ο Pastor Maldonado, ο οποίος θα θεωρείται και πρώτος οδηγός της ομάδας, θα αναλαμβάνει να καταστρώνει ένα επιθετικό σχέδιο τα αγωνιστικά τριήμερα και ο έτερος οδηγός της ομάδας θα εμβολίζει όσους επιζήσουν από αυτό. Στην ερώτησή μας για το αν η αλλαγή από κινητήρες Renault σε Mercedes για το 2015, έχει να κάνει με την παράδοση που έχουν οι Γερμανοί στη κατασκευή αξιόπιστων τανκ, οι υπεύθυνοι τύπου της Lotus αρνήθηκαν να κάνουν δηλώσεις.

Οι θέσεις τις Marussia καλύφθηκαν από τους Max Chilton και Romain Grosjean, εκτός φυσικά από την περίπτωση που επιστρέψει ο Vitaly Petrov με καμιά βαλίτσα πετροδολάρια. Προς στιγμήν ο Ρώσος είναι ικανοποιημένος με την τελευταία θέση του πρωταθλήματος DTM στο οποίο συμμετέχει φέτος, αν και σκέφτεται να αλλάξει και πάλι πρωτάθλημα για να δει σε πόσα μπορεί να πατώσει.

Caterham 2014

Ολοκληρώνοντας αυτό το άρθρο με τις σίγουρες θέσεις των πιλότων για την επόμενη χρονιά, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την Caterham. H μικρή ομάδα με έδρα τη Βρετανία, σκοπεύει να βάζει στο eBay τις θέσεις της κάθε Τρίτη πριν τους αγώνες. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί ο καθένας να βοηθήσει οικονομικά την ομάδα που ίδρυσε ο Tony Fernandes, κάνοντας ταυτόχρονα το όνειρό του πραγματικότητα. Οδηγοί όπως ο Alex Yoong, ο Luca Badoer και ο Scott Speed έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον, ενώ ο Kamui Kobayashi φημολογείται πως θα πρωταγωνιστεί στο καινούργιο Gymkhana 8.