2013-cadillac-ats-infotainment

Τα αυτοκίνητα του σήμερα εξοπλίζονται με όλο και περισσότερα gadgets. Συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνες αφής, ψηφιακοί πίνακες οργάνων, τιμόνια με κουμπιά πολλαπλών λειτουργιών, προηγμένα συστήματα ασφαλείας και άλλα πολλά, που οδηγούν τον οδηγό σε πονοκέφαλο, ο οποίος καλείται να μάθει όλες τις λειτουργίες του νέου του αυτοκινήτου.

Το Consumer Reports δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα μιας έρευνας στην οποία ζήτησε την γνώμη των καταναλωτών εκείνων που αγόρασαν ένα αυτοκίνητο την τριετία 2011-2013. Το 60% να λέει πως αντιμετώπισε προβλήματα για να μάθει όλες τις λειτουργίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με το 33% να δηλώνει πως ήρθε αντιμέτωπο με δυσλειτουργίες στα συστήματα φωνητικής αναγνώρισης και στις οθόνες αφής. Το μεγαλύτερο πρόβλημα το είχαν οι άνθρωποι μιας ηλικίας, με το 70% εκείνων των κατόχων αυτοκινήτων ηλικίας άνω των 65 ετών, να δηλώσουν πως αντιμετώπισαν δυσκολίες για να μάθουν το πως λειτουργούν τα συστήματα των νέων τους αυτοκινήτων. Το αντίστοιχο ποσοστό των ανθρώπων ηλικίας 45-64 ετών ανήλθε στο 52%, και αυτό των ανθρώπων ηλικίας 18-44 ετών στο 37%.

Και δεν είναι μόνοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων που βρίσκονται αντιμέτωποι με τα προβλήματα αυτά, μιας και σύμφωνα με την έρευνα, τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι πωλητές των αυτοκινήτων. Αυτοί πρέπει να μάθουν να χειρίζονται άριστα τα συστήματα των νέων αυτοκινήτων που πωλούν, ώστε να είναι σε θέση να μεταφέρουν τις γνώσεις στους πελάτες. Αρκετές αντιπροσωπείες κάνουν εκπαιδευτικά σεμινάρια είτε τα σαββατοκύριακα είτε μέσω video στους πωλητές τους, ενώ προχωρούν και σε σεμινάρια στους πελάτες τους, κάνοντας συγκρίσεις των δικών τους συστημάτων με τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού.