poli81

Θεωρούμε δεδομένο ότι ο κινητήρας ενός αυτοκινήτου πρέπει να είναι κατασκευασμένος από κάποιο μέταλλο… αλλά πρέπει; Η Solvay Chemicals, μας λέει ότι δεν είναι απαραίτητο και εξελίσσει έναν πλαστικό κινητήρα με ονομασία Polimotor 2 που θα δοκιμαστεί σε ένα αγωνιστικό το 2016. Αν αναρωτιέσαι γιατί Polimotor 2, να σε ενημερώσω ότι το όνομα υπάρχει από τα τέλη της δεκαετίας του ’80, όταν η Polimotor Research του Matty Holtzberg, συνεργάστηκε με την Ford για να δημιουργήσει έναν υβριδικό –πλαστικό/μεταλλικό- κινητήρα. Ο Matty Holtzberg, τώρα συνεργάζεται με την Solvay Chemicals.

Η ιδέα έχει προχωρήσει από την δεκαετία του ’80 με τις τελευταίες εξελίξεις να προέρχονται από το Ινστιτούτο Χημικής Τεχνολογίας του Fraunhofer όπως σε έχουμε ενημερώσει πριν από μερικούς μήνες. Όμως και εκείνος ο κινητήρας ήταν υβριδικός. Η Solvay Chemicals θέλει να αντικαταστήσει όσο περισσότερα εξαρτήματα μπορεί με πλαστικά. Στόχος, είναι ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που θα αποδίδει περίπου 450 άλογα. Αυτός, θα ζυγίζει 63-67 κιλά – δηλαδή περίπου 40 κιλά λιγότερα από τον αντίστοιχο συμβατικό.

Polimotor-2-©Norma-Auto-Concept

Τέλος, να αναφέρουμε ότι ο Polimotor 2 δεν θα μείνει κλεισμένος σε κάποιο εργαστήριο. Θα τοποθετηθεί σε ένα Norma M-20 concept για να αγωνιστεί στο Lime Rock Park των Η.Π.Α.