Spy_Photos_Toyota_Supra_06

Αν δεν σου ήταν αρκετό το χθεσινό κατασκοπευτικό video της νέας Toyota Supra, παρακάτω θα δεις όσες λεπτομέρειες μπορούν να γίνουν ορατές κάτω από το βαρύ καμουφλάζ, του θρυλικού ιαπωνικού αυτοκινήτου.

Μη την μπερδεύεις με την BMW Z5 (ή όπως αλλιώς ονομαστεί), καθώς το γερμανικό μοντέλο θα είναι ανοιχτό, ενώ εδώ έχουμε να κάνουμε καθαρά με coupe έκδοση.

Το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης εδώ και λίγες εβδομάδες, και στην συγκεκριμένη περίπτωση πιάστηκε στο κέντρο εξέλιξης της BMW M Test στο Nurburgring, σε ένα διάλειμμα από τις δοκιμές.

Spy_Photos_Toyota_Supra_08

Ακόμα δεν έχει ακόμα κατοχυρωθεί η τελική ονομασία, αλλά στελέχη της ιαπωνικής εταιρίας είναι υπέρ της αναβίωσης του ιστορικού ονόματος. Όπως ξέρουμε, το σπορ αυτοκίνητο που αναπτύσσεται σε συνεργασία με την BMW, με την συνεργασία του Ιαπωνικού κολοσσού με την γερμανική πολυτελή φίρμα να πηγαίνει πολύ καλά και ότι πραγματοποιούνται εκτεταμένες δοκιμές ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο στο Fuji ή στο Nurburgring.

Τα μοντέλα της BMW και της Toyota, παρ’ ότι έχουν κοινές ρίζες, θα αποτελούν δύο διαφορετικές προσεγγίσεις του θέματος, με πολύ διαφορετικό χαρακτήρα. Ο επικεφαλής μηχανικός της Τοyota, Tetsuya Tada θα διατηρήσουν τη ταυτότητά τους, κάτι που συμπεραίνεται ότι θα μοιράζονται κι άλλα πράγματα εκτός από τη πλατφόρμα και την γραμμή παραγωγής.

Spy_Photos_Toyota_Supra_09

Το γερμανικό όχημα θα κατατάσσεται σε μια πιο πολυτελή κατηγορία με στοιχεία grand-tourer, ενώ η ιαπωνική πρόταση θα αποτελεί μια πιο σπορ κατασκευή που θα χαρακτηριστεί ως η ναυαρχίδα επιδόσεων της εταιρίας. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο, ασχέτως του ονόματος που θα χρησιμοποιηθεί, θα βρίσκεται πάνω από το GT-86 και θα αποτελεί τον συνεχιστή του Supra. Η Z5 της BMW απ’ την άλλη, θα αντικαταστήσει την Z4 που αρχίζει και δείχνει τα χρόνια της.

Η κυκλοφορία της BMW αναμένεται μέσα στο 2017, ενώ λίγο αργότερα και μέσα στο 2018, αναμένεται να κυκλοφορήσει και το νέο Supra. To 2018 θα έχουν περάσει 16 χρόνια από τη χρονιά που βγήκε από το εργοστάσιο το τελευταίο Supra.

  • MIchael K

    Αναμένεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαμός!

    • Smartass

      Στο ίσιωμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • GT-R
  • Anestis Genk

    Τα Supra ήταν όλα liftback, αυτό παρόλο που δεν είναι 3 όγκων όπως ήταν κλασσικά τα coupe (και τα sedan), δεν θα έχει 3η πόρτα.

    Τα Supra ήταν όλα made in japan με την παλιά καλή ιαπωνική ποιότητα, αυτό θα είναι…

    Οκ η BMW φτιάχνει αμαξάρες, αλλά…

  • Smartass

    Ήταν να μην γίνει η αρχή με την Subaru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πάλι θα ψάχνω να βρω (όπως GT86 / BRZ ) πόσο της % είναι ΒΜW και πόσο % Toyota.
    :D

  • Tasos

    Κολλημένοι εκατέρωθεν που το παίζετε αντικειμενικοί πόσο βλάκες αισθάνεστε τώρα που οι αγαπημένες εταιρίες σας σας τρολλάρουν και βγάζουν μαζί αυτοκίνητα;

    • Talos the Robot

      Σωστο αυτό, αλλα το μεγαλο θεμα είναι ότι τα μεγαλα μονοπώλιά στο χωρο του αυτοκινήτου εχουν γινει τοσο ισχυρά, που στην ουσια εχουν καταργήσει τον ανταγωνισμο και κάνουν μεταξυ τους συμφωνίες, και αυτό στη τελικη είναι εις βαρος των καταναλωτων.
      Ειλικρινά ευχομαι να πατώσουν τέτοιες πρωτοβουλίες και συνεργασίες γιατι θα είναι το τελος της πραγματικής ελεύθερης αγορας και του ανταγωνισμού οπως τον ξέραμε.

    • DimiE92

      Το πιο πιθανο, δεδομενου οτι μιλαμε για την toyota, ειναι να μην βλεπαμε ποτε καινουρια Supra αν δεν υπηρχε αυτη η συνεργασια. Καλυτερα να δουμε Supra με πατωμα BMW παρα να μη δουμε καθολου.

    • Talos the Robot

      Η Toyota δεν είναι μονόδρομος. Υπάρχουν ακομα η Subaru, Mazda και Honda που βγάζουν τρομερά σπορ μοντέλα και κρατούν τον χαρακτήρα τους. Η Toyota εχει επαναπαυτεί με τις πωλήσεις της και τωρα προσπαθει να αυξησει και άλλο τα υπερκέρδη της με win-win συμφωνίες και αυτό είναι το απαράδεκτο της υπόθεσης.

    • mother1russia

      Οταν ειναι ολες σχεδον οι εταιριες σε group εχεις τους κορυφαιους μονους τους και να ειναι ακομα στην κορυφη.
      Απο την στιγμη που η toyota και η BMW εχουν διαφορετικο κοινο μονο κερδος μπορουν να βγαλουν με συνεργασιες εχεις δικιο σε αυτο

      Η BMW πουλαει σε πολυτελεια και διασκεδαση, η Toyota απο την αλλη βασιζετε σε φτηνα αξιοπιστα οικογενειακα αυτοκινητα. Ετσι εκανε κερδη και ονομα η Toyota πως να το κανουμε δηλαδη.

    • Talos the Robot

      Ναι μα και η Toyota πουλάει πολυτελή αυτοκίνητα με τη ταμπελα της Lexus γι’ αυτό και είναι οξύμωρο να συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της. Αν αύριο δούμε μοντέλα της Lexus με μερη από Bmw και το αντιθετο, τοτε ποιος ο λογος να προτιμήσει κάποιος τον ένα και να μην προτιμήσει τον άλλο;

    • mother1russia

      Μεγαλυτερος ανταγωνιστης της BMW η Lexus?? με τιποτα

    • Tasos

      Εμένα με ενδιαφέρει πλέον το value for money. Μόνο αυτό. Αν από τέτοιες συνεργασίες ανεβαίνει το value χωρίς να ανεβαίνει (πολύ τουλάχιστον) το money δεν θα ασχοληθώ καθόλου με τις αξίες που αντιπροσώπευε ο κάθε κατασκευαστής πριν 20-30-40 χρόνια.

      Καλά τα κολλήματα με κάποια σήματα, τα στήριξα πολλά χρόνια τώρα και άφησα τα λεφτουδάκια μου αλλά όχι πλέον. Καλά κάνουν λοιπόν και θέλουν να κόψουν κόστος από παντού (εκτός από ασφάλεια εννοείται). Κάποτε όλοι οι κατασκευαστές θα καταλάβουν (έχουν καταλάβει ήδη βασικά) ότι όση χλιδή και να προσφέρεις το χρήμα δεν το υποκαθιστά τίποτα.

    • mother1russia

      Μα η BMW με την Toyota ποτε δεν ηταν εταιριες σε κοντρα, απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο με διαφορετικα αυτοκινητα.
      Ασχετα που πλεον ειναι παγκοσμιες εταιριες και φευγουν απο τα κλασικα ορια Γερμανια-Ιαπωνια

  • thymios tsilimparis

    Είναι πολύ πολύ compact ή είναι η ιδέα μου; Επίσης μοιάζει με απόγονο του Nissan 240Z.

  • thymios tsilimparis

    Είναι πολύ πολύ compact ή είναι η ιδέα μου; Επίσης μοιάζει με απόγονο του Nissan 240Z.

  • Sofian

    Κατι περιεργα εξωγκωματα βλεπω και πολυ φοβαμαι οτι δεν θα εχει αρμονια το σχεδιο παλι…καμια σχεση με το κονσεπτ…ελπιζω να βγω ψευτης γιατι και απο μοτερ και απο στροφιλικι θα ειναι κορυφαιο κριμα ειναι να παει απατο λογω σχεδιασμου!! Ειδωμεν!!

  • SAMURAI-66

    Επαναλαμβανω πως κατα την δικη μου αποψη αυτο που βλεπουμε δεν ειναι toyota supra αλλα φασκιωμενο πρωτοτυπο bmw με μιξ στοιχεια ελαχιστα μαλιστα απο supra και σκοπο εχει να μην αποκαλυψει την τελικη μορφη του ιαπωνικου μοντελου.
    Δεν νοειται να εμφανισουν πρωτοτυπα ενα εξαιρετικο μοντελο οπως το FT-1 και να παραδωσουν στο τελος αυτο που βλεπουμε που ειναι καθαρα συντηρητικο και ταιριαζει στην φιλοσοφια της bmw.
    Καμια σχεση δεν εχει αυτη η εικονα με το πρωτοτυπο και γνωριζουμε καλα πως οι ιαπωνες ελαχιστα σημεια αλλαζουν σε αυτο της παραγωγης σε σχεση με το εκθεσιακο.Εδω λειπουν τελειως οι γραμμες αυτες οποτε καμια περιπτωση να βλεπουμε τελικο μοντελο πριν την παρουσιαση του.
    Και μια σημαντικη διαφορα για τους παρατηρητικους….ολα τα toyota τοποθετουν τους καθρεπτες πισω απο την γωνια που κανουν οι εμπροσθιες πορτες με το καπο κατι που εδω δεν υπαρχει και αυτο ειναι αλλο ενα εμφανες σημειο διαφορας.
    Ποιο ρεαλιστικη μορφη και κατα την γνωμη μου αυτη που πρεπει να λαβουμε σοβαρα υποψη ειναι η ποιο κατω που αποδιδει στο περιπου τι πρεπει να περιμενουμε. https://uploads.disquscdn.com/images/5c4e2e2ca0563409b317a9f11d6f778e8f0ab45e2a30cf4948c9230305ca3e20.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/52cf1076dcfdf24b11fbd412aeb323c1276f1464ea604dca3c3ef033d647e7b2.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/dc2396faa5666439279d133ec7ffa5c6f72dea95a1d6373b308c06e72637a544.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/abe49d5cb3a6e22a6b092aa688e6a56c2db7f2be0d3d871640df9d486af9efd2.jpg