Μετά την επισημοποίηση της συμμετοχής του Giancarlo Fisichella στο Le Mans, υπάρχει η πιθανότητα να δούμε και τον Miguel Molina στο bucket μιας Ferrari 488 GTE με την ομάδα της AF Corse.

Μετά τη μείωση του αριθμού των οδηγών του DTM από 24 σε 18, αναπόφευκτα, δε θα βλέπαμε μερικούς οδηγούς στη γραμμή εκκίνησης του φετινού πρωταθλήματος. Ένας από αυτούς ήταν τελικά ο Ισπανός Miguel Molina, αφού η Audi, παρά τις δύο νίκες που κατέκτησε στο περσινό πρωτάθλημα, δεν του ανανέωσε το συμβόλαιο για το νέο πρωτάθλημα. Όπως θυμόμαστε, με τη γερμανική εταιρεία δε θα αγωνίζονται οι Timo Scheider, που ολοκλήρωσε την καριέρα του Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού και πλέον θα αγωνίζεται στο World Rallycross, αλλά και θα πάρει μέρος στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nürburgring με την ΒΜW. O Eduardo Mortara αποτελεί πλέον οδηγό της Mercedes, ενώ οι Adrien Tambay και ο Miguel Molina αναζητούν με τη σειρά τους το νέο σταθμό στην καριέρα τους.

Για να επανέλθουμε στον Ισπανό, την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε στην πίστα της Vallelunga στην Ιταλία, πίστα στην οποία θα διεξαχθεί το δεύτερο από τα τρία επίσημα τεστ δοκιμών για το DTM, και κάθισε πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari 488 GTE της AF Corse. H ομάδα ψάχνει τον οδηγό που θα αποτελέσει team mate του James Calado και στη ιταλική πίστα βρέθηκαν, εκτός από τον Molina, και οι Nyck de Vries, Alex Riberas και Alessandro Pier Guidi που πήραν μια “γεύση” από την Ιταλίδα.

Στο λογαριασμό του στο Instagram, ο Μοlina έκανε έναν απολογισμό για τα εφτά χρόνια παρουσίας του στο DTM και ανέφερε, μεταξύ άλλων:

Έφθασε ο καιρός να κλείσει ένα κεφάλαιο. Ήταν εφτά φανταστικά χρόνια και όταν πήρα την απόφαση να αγωνιστώ το 2010 στο DTM, κανείς δεν κατάλαβε την απόφασή μου αυτή. Το DTM είναι το πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και τώρα, είναι καιρός να κάνω καινούρια σχέδια.

Σε σύνολο εφτά ετών συμμετοχής του στο DTM, o 28-χρονος Ισπανός αγωνίστηκε σε 87 αγώνες, είδε πρώτος την καρό σημαία τερματισμού τρεις φορές, ανέβηκε εφτά φορές στο βάθρο των νικητών και ξεκίνησε από την pole position σε έξι αγώνες.