Το 2015 ξέσπασε το Dieselgate με την VW μέχρι σήμερα να έχει συμφωνήσει να πληρώσει 27,4 δισ. ευρώ, ενώ ενδεχομένως να πληρώσει και αποζημίωση 9,2 δισ. ευρώ σε ορισμένους μετόχους της. Ωστόσο τα απόνερα του σκανδάλου δεν έχουν ησυχάσει και πρόσφατα μια γερμανική ομάδα προστασίας καταναλωτών, η Vzbv, μήνυσε την VW κατηγορώντας την πως σκόπιμα έβγαλε στην αγορά τα diesel αυτοκίνητά της με το παράνομο λογισμικό γι’αυτό και ζητά αποζημιώσεις για 2 εκατ. κατόχους αυτοκινήτων που διέθεταν το παράνομο λογισμικό. 

Η VW παράλληλα, μέσω του CEO της, Herbert Diess, δήλωσε πως το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ετοιμάζει θα είναι μεγαλύτερο από τα 20 δισ. ευρώ που είχε υπολογίσει πέρυσι. Η γερμανική εταιρία θέλει έως το 2030 κάθε μοντέλο της να πωλείται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με τον Diess να δηλώνει πως τα επιπλέον χρήματα που απαιτούνται θα προέλθουν και από την μείωση των εξόδων. Στόχος του VW Group είναι έως το 2025 να πουλά 80 ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο πρώην CEO της VW, Martin Winterkorn και ο CEO της Bosch, Fabian Reuschle δεν θα καταθέσουν στο δικαστήριο, στη δίκη που ξεκίνησαν επενδυτές της Porsche SE, της εταιρίας που κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό μετοχών της VW, μιας και μαζί με άλλους 22 μάρτυρες, έκαναν χρήση του δικαιώματός τους να αρνηθούν να καταθέσουν. Αυτό έγινε γνωστό από τον δικαστή Fabian Richter Reuschle του περιφερειακού δικαστηρίου της Στουτγάρδης, που προεδρεύει της δίκης.

  • bulgary

    Πολύ ξύλο ρίχνουν στην κουβάγκεν…αντέχει ακόμα όμως!

  • Smartass

    Και εγώ θέλω να γίνω καουμπόι αγαπητή VW και να μαρκάρω γελάδια. Μπορώ;
    Δεν μπορώ.