Μια πολύ διαφορετική χρονιά θα είναι για το World Rallycross το 2019, καθώς στο “απουσιολόγιο” του θεσμού, θα δούμε γραμμένα πολλά ονόματα που πρωταγωνιστούσαν τα τελευταία χρόνια. Η Audi απέσυρε την εργοστασιακή της υποστήριξη στην ομάδα του Σουηδού, δις πρωταθλητή του DTM, Mattias Ekstrom, o οδηγός με τη σειρά του, “κατέβασε τον γενικό” στην εμπλοκή της ομάδας του στο WRX.

Επίσης, η Peugeot αποχώρησε και αυτή από το πρωτάθλημα, όμως, άφησε ανοιχτό παράθυρο για την επιστροφή της, καθώς ανακοίνωσε την εξέλιξη μιας νέας σειράς ηλεκτροκίνητων αγωνιστικών για το 2020. Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, η αγωνιστική ομάδα της PSRX Volkswagen Sweden, του Petter Solberg, ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rallycross της FIA για το 2019, λόγω της αβεβαιότητας των συμμετεχόντων για τη νέα χρονιά.

Έτσι, το κενό των εργοστασιακών ομάδων θα καλυφθεί από τις αντίστοιχες ιδιωτικές και ένας από τους οδηγούς που ανακοίνωσε την πλήρη εμπλοκή του στο νέο πρωτάθλημα είναι ο δις πρωταθλητής του DTM και γνώριμος του WRX τα τελευταία χρόνια, Timo Scheider. O Γερμανός θα πάρει μέρος και στους 10 αγώνες του 2019, οδηγώντας ένα Seat Ibiza Supercar της ομάδα της Munnich Motorsport, με έδρα την πόλη του Friedershof. Για το 2018 και σε επιλεγμένους αγώνες, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι μιας παλαιότερης έκδοσης του ισπανικού αυτοκινήτου. Η εμπειρία και τα δεδομένα που αποκτήθηκαν από την εμπλοκή στο απερχόμενο πρωτάθλημα, θα είναι η βάση στην οποία θα εξελιχθεί το νέο αγωνιστικό.

Ο Scheider αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο WRX το 2015 με την ομάδα του Rene Munnich και συμμετείχε σε όλους, πλην ενός, αγώνες στο πρωτάθλημα του 2017 με την MJP Racing με Ford Fiesta. Φέτος, ανέβηκε στο βάθρο των νικητών στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στην Ισπανία και κατέκτησε τη δέκατη θέση στην τελική βαθμολογία.

Δεν είναι μυστικό ότι μου μπήκε το “μικρόβιο” του WRX πολλά χρόνια πριν! Συνεπώς, είμαι περισσότερο από ευτυχής που θα αγωνιστώ σε όλους τους αγώνες για το πρωτάθλημα του 2019, ως μέλος της δυνατής ομάδας του Rene.

Αναμορφώσαμε την ομάδα και είμαστε έτοιμοι για νέες προκλήσεις, με απόλυτη επιμέλεια και φροντίδα.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος που συμμετέχω στο WRX και είμαι έτοιμος για το επόμενο επίπεδο. Για μένα, αυτή η πολύ ιδιαίτερη πειθαρχία είναι το πιο κατάλληλο χαρακτηριστικό για τον σκληρό, θεαματικό μηχανοκίνητο αθλητισμό – και αυτό ισχύει τόσο για τους οπαδούς όσο και για τους οδηγούς. Ανυπομονώ για την έναρξη της σεζόν τον Απρίλιο.

δήλωσε με έμφαση ο γερμανός οδηγός.

Από την άλλη, ο ιδρυτής της ομώνυμης ομάδας, που αγωνίζεται και αυτός στο WRX, θα συμμετέχει σε μερικούς αγώνες το 2019 και εξέφρασε την ευχαρίστησή του με το κλείσιμο της συμφωνίας μεταξύ ομάδος και Scheider.

Παρά την απόσυρση ορισμένων κατασκευαστών, πιστεύω ακράδαντα στο μέλλον του World Rallycross, γιατί για τις ιδιωτικές ομάδες προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία να παρουσιαστούν σε μια παγκόσμια και επαγγελματική πλατφόρμα με τεράστια απήχηση.

Είμαι ευτυχής που ο Timo Scheider θα συμμετέχει σε όλους τους αγώνες, παράλληλα με τις δεσμεύσεις του ως οδηγός της BMW.

Έχει προσαρμοστεί γρήγορα στις απαιτήσεις του rallycross και έδειξε τις τεράστιες δυνατότητές του σε πολλές περιπτώσεις, είμαι βέβαιος ότι έχουμε ένα πολύ καλό συνολικό πακέτο και ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί για τις κορυφαίες θέσεις.