Η νέα, υπερτροφοδοτούμενη εποχή για το DTM έχει ήδη ξεκινήσει, με τις Audi και BMW να έχουν “πατήσει” πίστα με τα ολοκαίνουρια RS 5 DTM και M4 DTM αντίστοιχα. Οι ατμοσφαιρικοί, τετράλιτροι V8 κινητήρες αποτελούν πια παρελθόν και πλέον, τα αγωνιστικά της BMW, Audi και Aston Martin θα κινούνται από δίλιτρα, turbo τετρακύλινδρα κινητήρια σύνολα των 600+ ίππων, ενώ η αεροδυναμική απλοποιήθηκε περαιτέρω για τα φετινά αγωνιστικά που θα πληρούν τους κανονισμούς της Class One.

Όσον αφορά τις συμμετέχουσες εταιρείες, προετοιμάζονται πυρετωδώς για το επερχόμενο πρωτάθλημα, και το κενό που άφησε πίσω της η Mercedes με την αποχώρηση στο τέλος του 2018, θα το καλύψει, όπως γνωρίζουμε, η Aston Martin. Όπου “Aston Martin”, βάλε δίπλα στο όνομά της αυτά των R-Motorsport, AF Racing, και HWA. Η βρετανική εταιρεία θα συμμετέχει μέσω της αγωνιστικής ομάδας της AF Racing, με τη σύμπραξη της HWA. Η HWA-από το αρχικά του ονόματος του Hans Werner Aufrecht, ενός εκ των ιδρυτών της AMG και προκάτοχος του Berger στην ηγεσία του DTM- ήταν η υπεύθυνη ομάδα για την εξέλιξη και την προετοιμασία των αγωνιστικών της Mercedes για το DTM κι όχι μόνο. H AF Racing ίδρυσε με την HWA κοινοπραξία για την εξέλιξη και την κατασκευή των Aston Martin Vantage DTM, με το όνομα αυτής να είναι Vynamic GmbH. Η εταιρεία, με έδρα το Affalterbach στη Γερμανία, θα επωφελείται από την εμπειρία των δύο συνεργατών στην εξέλιξη των αγωνιστικών, ενώ, πέρα από την αρμοδιότητά της ως η υπεύθυνη εξέλιξης των νέων Vantage της R-Motorsport, θυγατρικής της AF Racing και ομάδα της Aston Martin στο DTM, θα κατασκευάζει και περιορισμένης παραγωγής αυτοκινήτων δρόμου.

Πάντως, η έκπληξη από την Aston Martin ήρθε με την ανακοίνωση του ονόματος του Paul di Resta, ως επικεφαλής των οδηγών. Ο Σκοτσέζος πρωταθλητής του DTM (2010) και πρώην οδηγός της Mercedes και της Formula 1, είχε ήδη δηλώσει από τον περασμένο Ιούλιο ότι ήταν θετικός να παραμείνει στο πρωτάθλημα, παρά την αποχώρηση της Mercedes με την οποία είχε συνδέσει άρρηκτα την αγωνιστική του καριέρα.  Ο 32-χρονος δήλωσε ενθουσιασμένος με τη νέα αυτή προοπτική, αλλά και έκανε και τη δική του σύνδεση με τον πιο διάσημο James Bond:

Ένας Σκοτσέζος να οδηγεί μία Aston Martin Vantage DTM, κάποιος θα έλεγε ότι ακολουθώ τα βήματα του Sean Connery! Είναι μεγάλη η πρόκληση!

Προφανώς, η Aston Martin είναι τόσο εμβληματική εταιρεία. Είναι βρετανική, και εγώ, ως Βρετανός, είναι πάντα μέσα στη ζωή μου.Η D55 στο “Goldfinger” ήταν ξεχωριστή, αλλά κοιτάζω και τα άλλα κλασσικά μοντέλα – στην πραγματικότητα, πριν από λίγα χρόνια είχα στην κατοχή μου ένα κλασικό Aston Martin, ένα DB6 Volante, ένα σωστό “πραγματικό” αυτοκίνητο.

Πιο πρόσφατα, έχω δει τι έχει κάνει η αγωνιστική ομάδα της Aston Martin στο WEC. Ωστόσο, το project  της R-Motorsport για το DTM με τα Aston Martin Vantages DTM, χάρη στην αποκλειστική άδεια του βρετανικού κατασκευαστή, είναι κάτι το ιδιαίτερο. Και ναι, η Valkyrie θα είναι σίγουρα το σημείο αναφοράς στα supercars παγκοσμίως.

#3 Paul Di Resta, Mercedes-AMG C 63 DTM

Παρ’όλο που η νέα ομάδα θα βρεθεί αντιμέτωπη με τις αρκετά πιο έμπειρες BMW και Audi, o di Resta νιώθει πολύ αισιόδοξος για το τι μπορεί να καταφέρει η Aston Martin στο απαιτητικό πρωτάθλημα του DTM και συγχρόνως, θα συνεχιστεί η συνεργασία του με την HWA.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ήμουν πεπεισμένος από την πρώτη μου συνάντηση με τον Florian Kamelger, επικεφαλής της ομάδας R-Motorsport και τον Αndreas Baenziger. Είχαμε μια συνομιλία 20 λεπτών, πίνοντας καφέ στα paddocks πέρυσι και αμέσως πείστηκα για το φιλόδοξο project και το πάθος τους για tη συμμετοχή στο DTM

Αξίζει να θυμηθούμε ότι έχω συνεργαστεί επίσης με την HWA από τo διάστημα που αγωνιζόμουν στη Formula 3, και πιστεύω ακράδαντα ότι είναι μια ξεχωριστή ομάδα σε κάθε πρωτάθλημα που αγωνίζονται. Ήταν ένας από τους μεγαλύτερους λόγους πίσω από την επιτυχία της DTM της Mercedes και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και πεποίθηση ότι η R-Motorsport μπορεί να αντεπεξέλθει ιδανικά στις απαιτήσεις.

Οι νέοι κανόνες της DTM είναι καλοί για τα Aston Martin Vantage DTM της R-Motorsport. Όλοι οι κατασκευαστές ξεκινούν από το μηδέν, που σημαίνει ότι κανείς δεν φτάνει με ένα σαφές πλεονέκτημα – αυτό είναι καλό για εμάς.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για κάθε κατασκευαστή θα είναι να φτάσει στην κορυφή με τους νέους κινητήρες. Αυτός ο τομέας θα είναι ο μεγαλύτερος άγνωστος· βέβαια, ήδη χρησιμοποιούνται στο Super GT, και θα απολαύσω την επιπλέον ιπποδύναμη, σε σύγκριση με πέρυσι. Τα αυτοκίνητα θα είναι επίσης ελαφρύτερα και σημαντικά ταχύτερα με τα ίδια ελαστικά. Πραγματικά, ανυπομονώ για την έναρξη του πρωταθλήματος!

Στις σχετικές ειδήσεις, η R-Motorsport, μετά το μεταγραφικό “χτύπημα” με τον di Resta, ανακοίνωσε και τον πρωτοεμφανιζόμενο στο DTM, Jake Dennis. O 23-χρονος Βρετανός θα κάνει το μεγάλο βήμα στην καριέρα του συμμετέχοντας στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, με το βιογραφικό του να αναγράφει συμμετοχή στα Blancpain GT Series, ADAC GT Masters και στις 24 ώρες του Le Mans. Ακόμη, είχε λάβει μέρος πέρσι στις δοκιμές νέων οδηγών του DTM και η Red Bull του είχε δώσει τη δυνατότητα να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου της Formula 1.