Για ακόμη μια φορά η Porsche έχει πάει στη πίστα του Nurburgring την 911 Hybrid προκειμένου να διεξάγει τις απαιτούμενες δοκιμές εξέλιξης. Η υβριδική έκδοση της 911 θα εστιάζει στην απόδοση και όχι στην αποδοτικότητα και δεν θα είναι plug-in υβριδική, αλλά θα διαθέτει τεχνολογία που ανέπτυξε η γερμανική εταιρία στην αγωνιστική 919.

Συγκεκριμένα, η υβριδική 911 θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 400 Volt που θα είναι τοποθετημένος πάνω στο PDF 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF που αντέχει έως 800 Nm ροπής. Η μπαταρία θα βρίσκεται τοποθετημένη στο μπροστά μέρος, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους της 911.