Η Ε.Ε θέλει τα συνθετικά καύσιμα να είναι ουδέτερα από άνθρακα

Σχετικά άρθρα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να απαιτήσει τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα, να είναι 100% ουδέτερα από άνθρακα, εάν πρόκειται να πωλούνται μετά το 2035, αναφέρει ένα προσχέδιο εγγράφου της Ε.Ε, μετά την απαίτηση της Γερμανίας ώστε τα αυτοκίνητα που καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα να εξαιρούνται από τη σταδιακή κατάργηση των νέων ρυπογόνων οχημάτων.

Όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην ΕΕ από το 2035 πρέπει να έχουν μηδενικές εκπομπές CO2, σύμφωνα με την κύρια κλιματική πολιτική της ΕΕ για τα αυτοκίνητα. Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναπτύσσει μια νόμιμη οδό για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων που λειτουργούν μόνο με συνθετικά καύσιμα, προκειμένου αυτά να συνεχίσουν να πωλούνται και μετά το 2035.

Ένα προσχέδιο νομικής πρότασης της ΕΕ, αναφέρει ότι οι Βρυξέλλες σχεδιάζουν να θέσουν αυστηρούς όρους για τα αυτοκίνητα που καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα, απαιτώντας από αυτά να κινούνται με καύσιμα πλήρως ουδέτερα από CO2.

Τα συνθετικά καύσιμα θεωρούνται ουδέτερα από άνθρακα όταν παράγονται με τη χρήση δεσμευμένων εκπομπών CO2 που εξισορροπούν το CO2 που απελευθερώνεται όταν το καύσιμο καίγεται σε έναν κινητήρα.

Το σχέδιο κανόνων θα είναι αυστηρότερο από τους κανόνες για τα καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα σε ορισμένες άλλες πολιτικές της ΕΕ για το κλίμα. Για παράδειγμα, οι χώρες μπορούν να χρησιμοποιήσουν ορισμένα καύσιμα για να επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εάν επιτύχουν εξοικονόμηση εκπομπών κατά 70% και όχι 100%.

Η ομάδα βιομηχανίας eFuel Alliance είπε ότι το προσχέδιο πρότασης θα απαγόρευε ουσιαστικά τους νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, εάν μετρούσε τις εκπομπές κατά μήκος της αλυσίδας αξίας, καθώς και εκείνες από την παραγωγή συνθετικού καυσίμου.

Μια μείωση 100% των εκπομπών είναι επομένως σχεδόν αδύνατη,

δήλωσε ο Ralf Diemer, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου.

Τα προσχέδια κανόνων θα αποτελέσουν τη νομική βάση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να καταχωρίσουν έναν νέο τύπο οχήματος, ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί αποκλειστικά με καύσιμα ουδέτερα από άνθρακα.

Τέτοια οχήματα πρέπει να είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο κινητήρας να μην εκκινεί εάν το όχημα τροφοδοτείται με βενζίνη που εκπέμπει CO2, σύμφωνα με τα προσχέδια των κανονισμών, τα οποία θα μπορούσαν να αλλάξουν πριν δημοσιευτούν αργότερα εντός του έτους.

Οι κατασκευαστές θα πρέπει να το επιβάλλουν αυτό χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως συσκευές που παρακολουθούν τις χημικές ιδιότητες του καυσίμου. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξουν κανόνες για να διασφαλίσουν ότι αυτές οι τεχνολογίες δεν μπορούν να παραβιαστούν, ανέφερε το έγγραφο.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Βέλγιο: “Μεθυσμένος” οδηγός απέδειξε ότι το σώμα του παράγει αλκοόλ

Ένας 40χρονος Βέλγος που είχε παραπεμφθεί σε δικαστήριο της Μπριζ επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος καθ’ υποτροπή, απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες αφού απέδειξε...

Ένα Lucid Air κάηκε ολοσχερώς μετά από πρόσκρουση σε στύλο στη Βαρσοβία

Το περιστατικό συνέβη στη διασταύρωση των οδών Aleja Niepodległosci και Antoniego Madalinskiego στην πρωτεύουσα της Πολωνίας, το πρωί της 19ης Απριλίου, όπου πληροφορίες από...