Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, η Lexus εργάζεται επί του παρόντος σε μερικά νέα ή ανανεωμένα προϊόντα, όπως το LS facelift, το νέο -τέταρτης γενιάς- IS, και ίσως σε ένα entry-level crossover βασισμένο στο Toyota Yaris Cross.

1

Αυτά μπορεί να ακούγονται σαν ένα πολυάσχολο πρόγραμμα εξέλιξης και παρουσίασης νέων μοντέλων, αλλά ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Toyota Βορείου Αμερικής, Ted Ogawa, παραδέχτηκε ότι η premium ιαπωνική μάρκα πρέπει να συντομεύσει τον σχετικά μακρύ ρυθμό ανανέωσης της γκάμας της, τονίζοντας:

Δεν ανησυχώ για τη γκάμα της Toyota, αλλά στην περίπτωση της Lexus, ο ρυθμός είναι ένα ζήτημα. Έτσι, για φέτος, το LC convertible είναι νέο. Από πλευράς κέρδους, μπορεί να είναι εντάξει, αλλά με αυτή την έννοια, οι αντιπρόσωποι της Lexus θέλουν να δουν περισσότερα προϊόντα συντομότερα.

2

Συνεχίζοντας, ο Ogawa σχολίασε επίσης ότι η αγορά αυτοκινήτων πολυτελείας στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι πολύ σκληρή αυτήν την περίοδο, επειδή πολλές μάρκες βασίζονται σε επιθετικές στρατηγικές και προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις. Επιπλέον, οι γερμανικές μάρκες έχουν πολύ περισσότερα προϊόντα και σημαντικά μικρότερο ρυθμό ανανέωσης, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τη Lexus να προσελκύσει νέους πελάτες.

Ο Ogawa πρόσθεσε πως θα μπορούσαν να βελτιωθούν πράγματα για την ιαπωνική εταιρία, λέγοντας:

Ναι, τα προϊόντα και ο ρυθμός, και έπειτα, ως Νο. 2 είναι η ανταγωνιστικότητα κόστους. Τα επιθετικά κίνητρα από τις γερμανικές μάρκες επηρεάζουν την αγορά. Πρέπει λοιπόν να αλλάξουμε την αγορά πολυτελείας, η οποία ήταν δύσκολη για εμάς. Οι πελάτες βασίζονται στην ποιότητα των προϊόντων μας, αλλά οι έμποροι έχουν προβλήματα με το ρυθμό. Μπορώ να βελτιώσω το προϊόν και τον ρυθμό, επειδή αυτά είναι στα χέρια μου. Αλλά δεν μπορώ να ελέγξω την αγορά, οπότε αυτό είναι πολύ δύσκολο και δεν έχω ακόμα τη σωστή απάντηση για αυτό.

Η Lexus θα παρουσιάσει το LC-F το 2022 και θα φορά έναν νέο twin-turbo V8 κινητήρα, με την Lexus να μην τοποθετεί V8 κινητήρες σε μοντέλα της που θα κοστίζουν στις ΗΠΑ λιγότερο από 90.000 δολάρια.

3

Τα LS και ES θα ανανεωθούν το 2022, με το GS να καταργείται και να αντικαθίσταται από ένα νέο μοντέλο που θα βασίζεται στο νέο Toyota Mirai. Το νέο IS θα παρουσιαστεί το 2021. ενώ το νέο NX θα βασίζεται στην TNGA-K πλατφόρμα και θα διαθέτει μια 14″ οθόνη στο εσωτερικό και θα προσφέρεται με 5 διαφορετικά κινητήρια σύνολα.

Νέο RX αναμένουμε το 2023, ενώ το GX θα αντικατασταθεί από ένα νέο μοντέλο το 2023. Το LX θα αποκτήσει τον twin-turbo V6 υβριδικό κινητήρα το 2022, ενώ το νέο Land Cruiser θα χάσει κάθε τι πολυτελές που διαθέτει, με την Toyota να το μετατρέπει σε ένα σκληροπυρηνικό εκτός δρόμου όχημα.