Επίσημο: Volkswagen ID.5 και ID.5 GTX

Σχετικά άρθρα

Μετά από σχεδόν τρεις μήνες teasing, η Volkswagen παρουσίασε σήμερα την coupe έκδοση του ID.4, την οποία ονομάζει ID.5 και αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2022.

https://youtu.be/NCO0s7Ol2eU

Το τελευταίο γίνεται το τρίτο μοντέλο της “ηλεκτρικής” ID οικογένειας της Volkswagen για την Ευρώπη, μετά τα ID.3 και ID.4, τα οποία αποτελούν μέρος του στόχου της γερμανικής εταιρίας για το λανσάρισμα 20 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ώστε να πουλά 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2025.

Η συναρμολόγηση του ID.5 θα γίνεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας ID, στο εργοστάσιο του Zwickau στη Γερμανία. Αισθητικά, το ID.5 έχει ελαφρώς διαφορετικούς εμπρός προφυλακτήρες, σε σχέση με το ID.4, με τις μεγαλύτερες διαφορές να εντοπίζονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Εκεί, η κεκλιμένη οροφή καταλήγει σε μια ενσωματωμένη σταθερή αεροτομή.

Στο εσωτερικό τα πάντα είναι ίδια με το ID.4, με τον χώρο αποσκευών του ID.5 να έχει όγκο 549 λίτρων (543 λίτρα το ID.4), ενώ όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, αυτός αυξάνεται στα 1.561 λίτρα (1.575 λίτρα το ID.4).

Το ID.5 προσφέρεται με τα ίδια κινητήρια σύνολα και μπαταρίες, όπως το ID.4, με την Volkswagen να παρουσιάζει παράλληλα με την “απλή” έκδοση και το ID.5 GTX, το οποίο φέρει το ίδιο σύνολο με το ID.4 GTX. Ξεκινώντας από το τελευταίο, ID.5 GTX φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, με την κίνηση να στέλνεται by default στον πίσω άξονα, καθώς ο εμπρός ηλεκτροκινητήρα θα ενεργοποιείται μέσα σε ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου, όταν το απαιτούν οι συνθήκες.

Το σύνολο αποδίδει 299 άλογα και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, τα 0-60 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Φέρει ζάντες 20″ ή 21″ με τους μπροστινούς δίσκους των φρένων να είναι διαμέτρου 35,8 εκατοστών. Με το προαιρετικό πακέτο Sports η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά 1,5 εκατοστό, με το πακέτο Sport Plus να διαθέτει ενεργή ανάρτηση.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 προγράμματα λειτουργίας Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction, με την τελευταία να ενεργοποιεί μόνιμα τη τετρακίνηση. Η μπαταρία του ζυγίζει 486 κιλά και είναι χωρητικότητας 77 kWh, με το ID.5 GTX να έχει αυτονομία 480 χλμ ανά WLTP. Στιλιστικά το ID.5 GTX διαθέτει κάθετα τοποθετημένα LED φώτα ημέρας, μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, LED matrix προβολείς και 3D LED πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό φέρει bucket καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, κόκκινες ραφές, LED κρυφό φωτισμό 30 χρωμάτων, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και οθόνη αφής 12″ στο κέντρο του ταμπλό.

Συνεχίζοντας, τo ID.5 Pro διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 128 kW (174 άλογα) και 310 Nm ροπής, ενώ το ID.5 Pro Performance αποδίδει 150 kW (204 άλογα) και 310 Nm. Για το 0-100 χλμ/ώρα, οι δύο αυτές εκδόσεις χρειάζονται 10,4 και 8,4 δευτ. αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει 160 χλμ/ώρα. Με χρήση ταχυφορτιστή 125 kW, η μπαταρία του αποκτά αυτονομία 320 χλμ μέσα σε 30 λεπτά φόρτισης.

Όλες οι εκδόσεις, έχουν μπαταρία 77 kWh, η οποία βρίσκεται κάτω από το χώρο επιβατών, κάτι που εγγυάται χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου στους άξονες, με την εταιρία να αναφέρει ότι προσφέρει αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα, ανάλογα με το επιλεγμένο πακέτο, στον κύκλο WLTP. Η μπαταρία ζυγίζει 493 κιλά και η VW προσφέρει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, η χωρητικότητα της μπαταρίας θα ανέρχεται τουλάχιστον στο 70% της αρχικής χωρητικότητας μετά από 8 χρόνια ή 160.000 χλμ χρήσης.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...