Στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2013, η Hankook είχε τοποθετήσει σε ένα Volkswagen up! by ABT ένα σετ ελαστικών χωρίς αέρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά μια πειραματική τεχνολογία, η οποία είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το Tweel της Michelin.

Την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την διάρκεια της CES, η κορεάτικη εταιρία παρουσίασε μια νέα εξέλιξη του πρωτότυπου ελαστικού της χωρίς αέρα, με το όνομα του να εξακολουθεί να είναι i-Flex.

Το τελευταίο αναπτύχθηκε μέσω βιομιμητικών μελετών και δοκιμών, με το ελαστικό να διαθέτει μια σειρά από ακτίνες πολλαπλών στρωμάτων που αλληλοσυνδέονται, έτσι ώστε να το κρατούν αρκετά άκαμπτο για να μπορεί να αντέξει το βάρος του οχήματος. Παράλληλα, όμως, είναι αρκετά μαλακό για να παραμορφώνεται και να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Σύμφωνα με την Hankook, η έμπνευση για το i-Flex είναι η δομή των κυττάρων των ζωντανών οργανισμών. Η δομή με ακτίνες με σπείρωμα που αναπτύχθηκε, επιτρέπει στο ελαστικό να διαχειριστεί την κίνηση και προς τις δύο κατευθύνσεις, με την Hankook να τοποθετεί το ελαστικό της στη μονάδα Plug & Drive (PnD) της Hyundai.

Το ελαστικό που ανέπτυξε η Hankook έχει διάμετρο 400 χλστ. (16 ίντσες) και πλάτος 105 χλστ. (4 ίντσες), όντας τοποθετημένο σε ένα τροχό 10 ιντσών.