Τα αυτοκίνητα που περιμένουμε με ανυπομονησία το 2019

Σχετικά άρθρα

Το 2019 είναι εδώ, γεμάτο ελπίδες και αισιοδοξία για κάτι καλύτερο στη ζωή μας. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφού έβαλαν τα δυνατά τους το 2018, συνεχίζουν με το ίδιο πάθος και το 2019.

Μπροστά μας απλώνονται 365 μέρες, οι οποίες θα γεμίσουν με κάθε λογής κόσμημα: GTIs, supercars, hypercars. Όρεξη να ‘χουμε να ονειρευόμαστε. Ιδού τα αυτοκίνητα που περιμένουμε με ανυπομονησία το 2019.

Aston Martin DBS GT Zagato

Η Aston Martin προκειμένου να γιορτάσει τα 100στα γενέθλια της Zagato θα παρουσιάσει την DBS GT Zagato. Θα κατασκευαστεί σε μόλος 19 μονάδες και θα βασίζεται στη ολοκαίνουργια DBS Superleggera, έχοντας νέο σώμα σχεδιασμένο από την Zagato, με double bublle οροφή. Μηχανικά δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές.

Aston Martin Valkyrie

Η Aston Martin θα κυκλοφορήσει στην αγορά την Valkyrie που θα φορά έναν ατμοσφαιρικό V12 6,5-λίτρων κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών. Αποδίδει 1.014 άλογα (1.000 bhp) στις 10.500 σ.α.λ, με 740 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ, έχοντας όριο περιστροφής 11.100 σ.α.λ. Ο κινητήρας της Aston Martin Valkyrie χρειάζεται ανακατασκευή κάθε 100.000 χλμ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα ενισχυθεί περαιτέρω με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, λεπτομέρειες του οποίου θα αποκαλυφθούν τους επόμενους μήνες. Ο κινητήρας αποτελεί δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου, μιας και αν τον αφαιρέσεις δεν θα ενώνει τίποτα τους μπροστά τροχούς με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Θα κοστίζει 2,5 εκατομμύρια λίρες (€2,85 εκατ) και θα κατασκευαστεί σε μόλις 150 μονάδες.

BMW M8

Η BMW M8 θα φορά τον V8 bi-turbo 4,4-λίτρων κινητήρα της M5, ο οποίος θα αποδίδει περισσότερα από 600 άλογα, θα συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης M xDrive που όπως και στην M5, μπορεί να μεταφέρει το 100% της κίνησης στον πίσω άξονα.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ ετοιμάζεται και το Competition πακέτο που θα αυξάνει ακόμη περισσότερο την ιπποδύναμη του κινητήρα.

Η M8 κάνει χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και carbon, φορά ζάντες 19″ (διαθέσιμες και 20″), έχει μεγαλύτερα μετατρόχια, βελτιωμένο πλαίσιο, Μ ενεργό διαφορικό και εκτός από Coupe, θα προσφέρεται τόσο σε Convertible όσο και σε Gran Coupe. Η BMW M8 Competition πιο διαθέτει επιθετικό bodykit, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, carbon οροφή, carbon πλαϊνούς καθρέπτες και carbon αεροτομή.

Υπάρχουν νέες ζάντες 20″, carbon διακοσμητικά στο εσωτερικό και μηχανικά φορά τον 4,4-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης 620-625 ίππων.

Chevrolet Corvette C8

Η κεντρομήχανη Corvette θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν είτε προς τα τέλη του 2019, είτε από τις αρχές του 2020. Η κεντρομήχανη Corvette θα ονομαστεί Zora, θα φέρει ενεργή αεροδυναμική και μηχανικά, το αμερικάνικο sportscar λέγεται ότι θα κινείται με μια αναβαθμισμένη έκδοση του σημερινού V8 6,2-λίτρων LT1 κινητήρα, απόδοσης 500 ίππων. Με τον συνδυασμό του με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη η κεντρομήχανη Corvette θα είναι πιο γρήγορη από το σημερινό μοντέλο, παρά την αύξηση του βάρους.

Επίσης θα υπάρχει και ένας νέο 4,2-λίτρων V8 biturbo απόδοσης 650 ίππων. Αργότερα, θα προστεθεί ένας 5,5-λίτρων DOHC V8 κινητήρας, απόδοσης 600 ίππων, με τον κόφτη να αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Με την τοποθέτηση διπλών turbo στον συγκεκριμένο κινητήρα, η απόδοση του θα ανέλθει στα 850 άλογα με 976 Nm ροπής. Τέλος, υπάρχουν αναφορές ότι αυτός ο κινητήρας θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη κοντά 1.000 άλογα.

Ford Bronco

Η Ford συνεχίζει την ανάπτυξη του νέου Bronco και αναφορές θέλουν το μοντέλο να προσφέρεται και με ένα 7-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, δημιουργίας της Getrag.

Το αυτοκίνητο θα φορά έναν V6 2,7-λίτρων EcoBoost κινητήρα, προερχόμενος από το Fusion Sport, απόδοσης 325 ίππων, ενώ στις σκέψεις της Μπλε Οβάλ εταιρίας βρίσκεται και μια υβριδική έκδοση.

Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται αποκλειστικά ως τετράπορτο. Θα έχει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, ενώ θα εφοδιάζεται με μια οροφή που ονομάζεται “Air Roof”. Αυτή θα είναι ένα είδος αφαιρούμενης οροφής που θα μπορεί να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί χειροκίνητα.

Ford Mach E

Η Ford πρόσφατα προχώρησε στη κατοχύρωση των ονομάτων Mach E και Mach-E. Το συγκεκριμένο όνομα αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στο αμιγώς ηλεκτρικό crossover που ετοιμάζει η Μπλε Οβάλ εταιρία.

Το μοντέλο αρχικά γνωρίζαμε πως θα ονομαστεί Mach 1 και θα αντλεί στοιχεία από τη νέα Mustang, αλλά τελικά θα ονομαστεί Mach E. Το νέο πλήρως ηλεκτρικό SUV επιδόσεων της Ford αναμένεται το 2020 με αυτονομία 480 χιλιομέτρων. Η Ford επενδύει 11 δισεκατομμύρια δολάρια και σχεδιάζει να προσφέρει 16 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα σε μία παγκόσμια γκάμα 40 ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών οχημάτων μέχρι το 2022.

Το μοντέλο που θα πωλείται παγκοσμίως, θα είναι προσθιοκίνητο και έχει κωδική ονομασία CX430. Πρακτικά θα αποτελεί την ηλεκτρική έκδοση της crossover εκδοχής της Mustang και θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα C2, την ίδια που χρησιμοποιεί και το νέο Focus.

Ford Mustang Shelby GT500

Στις 14 του μηνός η Ford θα παρουσιάσει τη νέα Mustang Shelby GT500. Το αυτοκίνητο έχει ήδη διαρρεύσει από μια παρουσίαση της Ford στους αντιπροσώπους της και οι μέχρι σήμερα πληροφορίες μας λένε ότι θα φορά τον 5,2-λίτρων κομπρεσοράτο V8 κινητήρα απόδοσης 720 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 881 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Το μοντέλο θα ζυγίζει 1.916 κιλά, θα έχει τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα και θα έχει carbon άξονα μετάδοσης.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με 7-τάχυτο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την Mustang Shelby GT500 να έχει επιθετικής σχεδίασης bodykit, σπορ ανάρτηση, ζάντες 20″ και φρένα υψηλών επιδόσεων της Brembo.

Koenigsegg Ragnarok

Στην έκθεση της Γενεύης η Koenigsegg θα παρουσιάσει το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Agera RS, με τις αναφορές να θέλουν να ονομάζεται Ragnarok και να αποδίδει 1.460 άλογα.

Το μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, ελαφρώς υψηλότερη γραμμή οροφής, ενεργές βάσεις κινητήρα και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Ο κινητήρας θα στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ, το αυτοκίνητο θα ζυγίζει 1.200 κιλά και περισσότερες πληροφορίες γι’αυτό θα μάθουμε μέσα στους επόμενους μήνες.

Lamborghini LB48H

Τον περασμένο Ιούνιο η Lamborghini παρουσίασε σε μια ιδιωτική εκδήλωση που είχε καλέσει 200 πιστούς πελάτες της, ένα υβριδικό supercar. Αυτό έχει κωδική ονομασία LB48H και μοιάζει αρκετά με το Terzo Millennio concept.

Το μοντέλο μας δείχνει πως θα μοιάζει το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Aventador που θα είναι και αυτή υβριδική. Το υβριδικό supercar που μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε πως ονομάζεται, θα φορά έναν υβριδικό V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,5-λίτρων που θα αποδίδει 850 άλογα, με τα 800 να προέρχονται από τον V12 κινητήρα και τα 50 από τον ηλεκτροκινητήρα.

Μόλις 63 υβριδικά supercar θα κατασκευάσει η Lamborghini, αποτίοντας φόρο τιμής στο έτος γέννησής της, το 1963, με το καθένα να κοστίζει 2,2 εκατ. ευρώ (2,5 εκατ. δολάρια). Η παραγωγή του θα ξεκινήσει προς τα τέλη του τρέχοντος έτους, με τις πρώτες παραδώσεις να γίνονται εντός του 2019.

Land Rover Defender

Μέσα στο έτος η Land Rover θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του Defender που θα προσφέρεται με τουλάχιστον δύο διαφορετικά μήκους μεταξόνια και σε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος, με τρεις και πέντε πόρτες. Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία L663, με την Land Rover να έχει θέσει ως στόχο να πουλά 100.000 νέα Defender ετησίως, 5 φορές περισσότερα από όσα πουλούσε η προηγούμενη γενιά, προκειμένου το μοντέλο να γίνει οικονομικά βιώσιμο.

Το νέο Defender θα διαθέτει καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες και για να συμβεί αυτό, θα εξοπλίζεται με μια σειρά από τεχνολογίες, που θα είναι πιο προηγμένες από αυτές του νέου Discovery. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει κατά μήκος τοποθετημένο τον κινητήρα, θα έχει το ίδιο μεταξόνιο με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά θα είναι πιο συμπαγής σε διαστάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί με τον τρόπο αυτό η ευελιξία του.

Θα βασίζεται στην monocoque αλουμινένια πλατφόρμα MLA, θα έχει ανεξάρτητη ανάρτηση και θα φορά Ingenium τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια. Το νέο Defender δεν θα έχει κάποια “συγγένεια” με τα Discovery Sport και Evoque, ενώ θα προσφέρεται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Mercedes-AMG One

Η έκδοση παραγωγής του Project One ονομάστηκε One και θα κυκλοφορήσει το 2019. Διαθέτει ενεργή αεροδυναμική, ενώ δανείζεται αρκετή τεχνολογία από το μονοθέσιο της Formula 1, όπως τo υβριδικό σύνολο κίνησης που αποτελείται από τον 1.600αρη turbo κινητήρας και το σύστημα ERS.

Ο κινητήρας θα περιορίζεται στις 11.000 σ.α.λ. και αναμένεται να αποδίδει περισσότερα από 1.000 άλογα, μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το Mercedes-AMG One θα επιταχύνει για το 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 350 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας θα θέλει ανακατασκευή στις 50.000 χλμ.

Pininfarina Batista

Η Automobili Pininfarina επέλεξε το όνομα του ιδρυτή της, Battista Farina, για το PF0, για το νέο ηλεκτρικό hypercar που θα βγάλει στην αγορά και πλέον αυτό θα αναφέρεται ως Pininfarina Battista.

Η Pininfarina υπόσχεται ότι το Battista θα είναι το πιο γρήγορο και το πιο δυνατό αυτοκίνητο που έχει βγει από την Ιταλία, καθώς σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες από την εταιρία αυτό θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου θα ξεπερνά τα 400 χλμ/ώρα και οι φήμες θέλουν να φορά 4 ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν κοντά στα 2.000 άλογα. Θα είναι τετρακίνητο, θα ζυγίζει λιγότερο από 2.000 κιλά και θα έχει αυτονομία 500 χλμ, με τις μπαταρίες να βρίσκονται τοποθετημένες στο κεντρικό τούνελ.

Όσον αφορά το Battista, αυτό θα κοστίζει 2 εκατ. ευρώ, και θα φορά powertrain (ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες, λογισμικό και άλλο hardware) προερχόμενο από την Rimac, μιας και οι δύο εταιρίες έχουν υπογράψει την σχετική συνεργασία.

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, δύο ψηφιακές οθόνες και μόλις 2 φυσικά κουμπιά, ένα για τον επιλογέα των ταχυτήτων και ένα για την επιλογή του προγράμματος λειτουργίας. Το τιμόνι είναι επενδυμένο με Alcantara και carbon, έχοντας κουμπιά αφής, ενώ υπάρχει ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός. Η παραγωγή του PF0 θα περιοριστεί σε μόλις 150 μονάδες. Η κατασκευή του θα γίνεται στο Cambiano της Ιταλίας και αναμένεται στους δρόμους το 2020.

Porsche Cayman GT4

Μέσα στο έτος θα δούμε τη νέα 718 Cayman GT4. Το αυτοκίνητο διαθέτει νέο bodykit με μεγάλη αεροτομή και διαχύτη και μηχανικά θα φορά έναν ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα. Παρότι για την ώρα δεν γνωρίζουμε ποιος θα είναι, σίγουρα θα είναι είτε ο 3,8-λίτρων της προηγούμενης γενιάς, είτε ο 4,0-λίτρων της 911 GT3.

Porsche Taycan

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche θα κυκλοφορήσει μέσα στο έτος. Πρόκειται για την Taycan η βασική έκδοση της οποίας θα παράγει 402 άλογα, η μεσαία 536 άλογα και η κορυφαία 600+ άλογα. Όλες θα είναι τετρακίνητες, με την Porsche να εξετάζει και μια φθηνότερη πισωκίνητη έκδοση, η οποία θα γίνει διαθέσιμη αρκετούς μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου.

Η Porsche αναφέρει πως η Taycan διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, ενώ ετοιμάζει ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων, όπως και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό θα συναντάμε και ένα μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η έκδοση των 600+ ίππων θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτ, τα 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12, έχοντας αυτονομία 500 χλμ.

Η Taycan θα είναι μικρότερη σε διαστάσεις από την Panamera, αλλά θα προσφέρει τους ίδιους χώρους στο εσωτερικό, μιας και η χρήση των ηλεκτροκινητήρων σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιτρέπουν την Porsche να επεκτείνει το εσωτερικό. Ο Stefan Weckbach, επικεφαλής ανάπτυξης του αυτοκινήτου δήλωσε πως το μοντέλο θα είναι ένα σεντάν της C κατηγορίας, αλλά το εσωτερικό του θα έχει το μέγεθος ενός σεντάν της D κατηγορίας.

Η Porsche θέλει η Taycan να είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο επιδόσεων, κάνοντας το μοντέλο να έχει άμεσο σύστημα διεύθυνσης και μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ παράλληλα προσπαθεί να κρατήσει τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες ανθεκτικούς στη θερμότητα, δημιουργώντας έτσι ένα σύνθετο κύκλωμα ψύξης, προκειμένου να εξασφαλίσει πως η απόδοση του αυτοκινήτου θα παραμείνει σταθερή και επαναλαμβανόμενη. Μάλιστα λόγω των μπαταριών που θα είναι τοποθετημένες στο πάτωμα, η Taycan θα έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους από την 911.

Το 80% των μπαταριών, 400 χλμ αυτονομίας δηλαδή θα φορτίζουν μέσα σε 15 λεπτά, όταν γίνεται χρήση ταχυφορτιστή 800V, ενώ με μόλις 4 λεπτά φόρτισης θα αποκτά αυτονομία 100 χλμ.

Στόχος της Porsche είναι αρχικά κατασκευάζει 20.000 Taycan ετησίως, ενώ αργότερα θα προσφέρεται σε Cross Turismo, coupe και cabriolet εκδόσεις, με την εταιρία να επενδύει 500 εκατ. για τον σκοπό αυτό. Η Porsche θα επενδύσει συνολικά περισσότερα από 6 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνητη, ενώ περίπου 1 δισ. ευρώ θα επενδυθεί στην ηλεκτροδότηση και υβριδοποίηση της υφιστάμενης γκάμας της.

Volkswagen Golf

Το δεύτερο μισό του 2019 θα κυκλοφορήσει η νέα, όγδοη γενιά του Volkswagen Golf που το είδαμε χωρίς καμουφλάζ να κινείται κάπου στη Νότιο Αφρική. Η σχεδίαση του μοντέλου είναι εξελικτική, με το νέο Golf να προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάπορτο, μιας και καταργούνται οι τρίθυρες και οι wagon εκδόσεις του.

Το νέο Golf θα ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από τη τωρινή γενιά και ο εσωτερικό του θα γίνει πιο premium, με λιγότερα φυσικά κουμπιά και μεγάλες ψηφιακές οθόνες αφής, ενώ όπως αναφέρει η VW, ακόμη και ο διακόπτης των προβολέων θα ενεργοποιείται μέσω οθόνης αφής. Στο εσωτερικό θα συναντάμε επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που θα υποστηρίζει gestures, με τον βασικό εξοπλισμό να γίνεται πλουσιότερος.

Το νέο Golf θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα, θα έχει πιο πρακτικό, ευρύχωρο και πολυτελέστερο εσωτερικό, ενώ ταυτόχρονα θα διαθέτει πιο δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες από την υπάρχουσα γενιά.

Toyota Supra

Ίσως το μοντέλο που αναμένουμε με μεγαλύτερη ανυπομονησία. Το έχουμε δει από κάθε πλευρά του και πλέον μένουν μόνο τα επίσημα τεχνικά του χαρακτηρισιτκά.

Η νέα Toyota Supra θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Ντιτρόιτ σε 14 ημέρες από σήμερα και οι ομοιότητες με το FT-1 Concept που παρουσίασε η Toyota τον Ιανουάριο του 2014 είναι αρκετές, δείχνοντας ένα αρκετά επιθετικό εμπρός μέρος με μεγάλες εισαγωγές αέρα και αμυγδαλωτά LED φωτιστικά σώματα.

Έχει double-buble οροφή αύρες εμπρός κολώνες (A-pillars) Από το πίσω μέρος, ξεχωρίζει ο μεγάλος διαχύτης και το χείλος στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, που εξυπηρετεί ως ενσωματωμένη αεροτομή.

https://youtu.be/2UzQmL4PveQ

Μηχανικά, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα Supra θα προσφέρεται με έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 195 (20i) και 255 ίππων (30i), καθώς και έναν 3,0-λιτρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής (40i). Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την Toyota να έχει εξετάσει και το μηχανικό κιβώτιο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...